Talouskonsultti, Microsoft D365 Business Central
Tietoa tehtävästä
Oletko etsimämme talouden ammattilainen, jolla on hyvä perusymmärrys talouden prosesseista, kuten kirjanpidosta, osto- ja myyntireskontrasta, maksuliikenteestä sekä raportoinnista? Hyvä, sillä juuri nyt etsimme motivoitunutta talouden ammattilaista, joka on valmis hyppäämään asiantuntijatehtäviin yhteen Suomen suurimmista Microsoft D365 Business Central -järjestelmän toimittajista ja tarjoamaan asiakkaillemme huippuluokan palvelua!
Talouden substanssiosaamisen lisäksi tässä tehtävässä tarvitaan hyviä ongelmanratkaisutaitoja sekä kyky sujuvaan kommunikointiin niin sisäisesti kuin asiakkaankin kanssa. Toimit osana laajaa, kyvykästä ja kokenutta Business Central -asiantuntijayhteisöämme. Olet myös innokas kehittymään ja etenemään matkallamme BC Onlinen ja koko Microsoftin pilvi -ekosysteemin kanssa.
BC-talouskonsulttiemme tehtävänä on huolehtia asiakkaittemme tarpeista koko elinkaaren ajan niin myynti-, projekti- kuin ylläpitovaiheessakin. Myyntivaiheessa konsulttimme toimivat yhteistyössä myyjien kanssa vastaamalla asiakkaiden tarjouspyyntöihin ja työmääräarvioihin sekä suunnittelemalla sopivia palveluratkaisuja. Projektitoimituksissa ja jatkuvissa palveluissa konsultin ydintehtävänä on analysoida asiakkaan esittämiä liiketoimintatarpeita, tehdä niistä määrittelyjä sekä konfiguroida muutokset käyttöön. Jatkuvissa palveluissa korostuu myös talouteen liittyvien ongelmien selvittely yhdessä asiakkaan ja muun tiimin kanssa. Työnkuvaan saattaa sisältyä myös järjestelmän kouluttamista asiakkaillemme.
Resonoiko?
Hyvä, sillä juuri Sinua me etsimme vahvistamaan tiimiämme!
Tehtävässäsi pääset:
Kartoittamaan asiakkaan tarpeita, luomaan niistä määrittelyitä ja konfiguroiman niitä Business Central -järjestelmään
Tarjoamaan konsultaatiota asiakkaillemme ja auttamaan heitä hyödyntämään järjestelmiänsä mahdollisimman tehokkaasti
Kehittämään ja optimoimaan asiakkaidemme taloushallinnon prosesseja BC-alustalla
Ratkaisemaan haastavia liiketoiminnan ongelmia yhdessä ammattitaitoisen tiimin kanssa
Kasvattamaan osaamistasi edelleen niin talouden, konsultoinnin kuin IT:n osa-alueilla
Toivomme sinulta:
Vahvaa osaamista talousprosesseista ja hyvää ymmärrystä liiketoiminnan vaatimuksista
Kykyä itsenäiseen työskentelyyn, sekä tiimityöskentelytaitoja
Halua oppia ja kehittyä uusien teknologioiden parissa
Hyviä kommunikointitaitoja suomeksi ja englanniksi
Halua jakaa osaamistasi muulle tiimille
Arvostamme lisäksi:
Kokemusta Business Central -järjestelmästä
Teknistä osaamista tai kiinnostusta teknisen osaamisen kasvattamiseen, kuten sovelluskehitykseen, integraatioiden rakentamiseen tai vaikkapa SQL-kyselyihin
Tukkukaupan, varastoinnin ja tuotannon prosessien tuntemusta
Retail- tai Hospitality -liiketoiminnan prosessien tuntemusta
Ymmärrystä muiden Pohjoismaiden lakisääteisistä vaatimuksista taloushallintoon liittyen
Ruotsin kielen taitoa
Haluamme, että viihdyt meillä
Azetsilla pääset luomaan kanssamme menestystarinaa kansainvälisessä ja kasvavassa organisaatiossa. Meillä yhdistyvät suuren yrityksen edut, mahdollisuudet ja laaja tyytyväinen asiakaskunta sekä joustavuus ja ihmisen kokoinen työn arki.
Yhteistyö ja toisten auttaminen ovat työskentelykulttuurimme ja arvojemme ytimessä. Meillä arvostetaan sitä, että ketään ei jätetä yksin, vaan tiimimme on aina valmiina tarjoamaan tukea.
Toimintaamme kuvaa vahvasti jatkuvan parantamisen kulttuuri. Etsimme jatkuvasti parhaita tapoja toimia ja pyrimme siihen, että pystymme tarjoamaan samaan aikaan sekä erinomaista palvelua asiakkaillemme että mielekkään ja motivoivan työympäristön työntekijöillemme.
Kyseeseen voi tulla työskentely mistä tahansa päin Suomea. Toimistomme sijaitsevat paikkakuntien keskeisillä paikoilla - muun muassa Helsingissä Elielinaukiolla, erinomaisten liikenneyhteyksien varrella. Myös etätyöt sujuvat meillä luonnollisesti ongelmitta.
Kiinnostuitko?
Kuulostiko hyvältä ja löysitkö itsesi kuvauksesta? Haluamme ehdottomasti kuulla sinusta lisää! Lähetäthän hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen 30.6.2024 mennessä - tai miksei jo tänään! Aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuajan kuluessa ja täytämme paikan heti sopivan hakijan löydyttyä.
Tehtävästä voit jutella tarkemmin Atte Vehosmaan kanssa, puh: +358 45 631 9043, email: atte.vehosmaa@azets.com.
Tietoa työnantajasta
Azets on ERP- ja muita teknologiaratkaisuja sekä talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 8000 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
Tutustu työnantajan yrityssivuun osoitteessa https://tyopaikat.oikotie.fi/yritys/azets-insight/0220227-1