(Poistunut julkaisusta)

Taloushallinnon työntekijöitä
S-Ryhmä

Alkuperäinen julkaisupäivä 27.1.2020

Haluatko olla työlläsi mukana mahdollistamassa S-Ryhmän toimijoiden arkipäiväisen toiminnan ja liittyä 140 taloushallinnon ammattilaisen joukkoon Kajaanin toimistollemme?

SOK Talous vastaa SOK-yhtymän taloussuunnittelusta ja -seurannasta sekä koko S-ryhmän taloustoimintojen kehittämisestä ja yhteisten talous- sekä palkkahallintopalveluiden tuottamisesta. Me puolestaan olemme SOK Talouteen kuuluva taloushallinnon palvelukeskus, eli Palveluässä. Kauttamme kulkee lähes kaikki S-ryhmään kuuluvien yritysten osto- ja myyntilaskut, maksuliikenne, matkalaskut ja paljon muuta.

Me SOK Palveluässässä haemme nyt Kajaaniin myynnintilitysassistentteja, ostoreskontranhoitajia sekä ostolaskun käsittelijöitä kokoaikaiseen työsuhteeseen. Tarjoamme määräaikaisen työsuhteen vuoden 2020 loppuun saakka ja työt alkavat heti sopivan henkilön löydyttyä.

Millaisia tehtävät käytännössä ovat?

  • Myynnintilityksen työtehtäviin kuuluu muun muassa nimettyjen toimipaikkojen kassatilitysten selvitystä ja täsmäyttämistä
  • Ostoreskontran työtehtäviin kuuluu puolestaan laskujen käsittelyä Baswaren IP järjestelmällä, laskujen tiliöintiä ja reititystä
  • Laskunkäsittelyn toimenkuva taas pitää sisällään ostolaskujen käsittelyä SAP järjestelmässä

Lisäksi tehtäviin kuuluu myös vaihtelevia selvitystehtäviä sekä SOK:n sisäisten ja ulkoisten asiakkaiden asiakaspalvelua puhelimitse ja sähköpostitse.

Mitä tarjoamme sinulle?

Tarjoamme sinulle innostavan ja haastavan työn Suomen suurimman kaupan alan toimijan palveluksessa. Tulet työskentelemään osana isoa tiimiä ja saat ympärillesi kannustavat sekä osaavat kollegat, jotka auttavat sinut työssä alkuun ja tukevat sinua päivittäisessä työssä.

Pääset myös työskentelemään moderniin industrial-henkiseen avokonttoriimme, josta ei persoonallisuutta puutu! Olemme panostaneet paljon tilojen yleiseen viihtyvyyteen sekä käytettävyyteen. Jaksaminen ja hyvinvointi ovat meille tärkeitä ja panostamme erityisesti hyvään työergonomiaan. Meillä pääset myös nauttimaan Suomen laajimmista henkilöstöeduista, joista voit lukea lisää täältä www.s-kanava.fi/web/s-ryhma/s-ryhman-henkilostoedut/

Millaisilla ominaisuuksilla menestyt näissä tehtävissä?

Arvostamme sopivaa taloushallinnon koulutusta tai aikaisempaa työkokemusta taloushallinnon tehtävistä. Toivomme, että innostut järjestelmien parissa työskentelystä ja pidät numeroista, mutta sinulla on myös rohkeutta tarttua puhelimeen ja soittaa asiakkaalle. Rutiinit ovat sinulle mieluisia, mutta nautit myös työskentelystä kehittyvässä ja muuttuvassa organisaatiossa. Toivommekin, että sinulla on halu kehittää osaamistasi taloushallinnon parissa ja otat mielelläsi vastuuta. Ennen kaikkea haemme positiivista, reipasta ja oma-aloitteista asennetta sekä intoa oppia uutta. Kommunikoit sujuvasti suomeksi, minkä lisäksi englanninkielen taito katsotaan eduksi.

Miltä vaikutti? Voisitko olla uusi työkaverimme?

Voit hakea tähän tehtävää oheisen hakulomakkeen kautta 05.02.2020 mennessä. Käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana, joten älä siis suotta odottele viime hetkeen asti! Kerro meille hakemuksessasi tarkemmin, mistä tehtävästä/tehtävistä olet kiinnostunut ja miksi juuri sinä olisit hyvä vahvistus tiimiimme.

Jäikö jokin mietityttämään? Ostoreskontran tehtäviin liittyen voit olla yhteydessä palvelupäällikkö Katja Lahtonen-Pääkköseen (p. 010 768 6015) pe 24.1. klo 12-13, ti 28.1. klo 12-13 tai ma 3.2. klo 12-13. Myynnintilityksen ja laskunkäsittelyn tehtäviin liittyen voit puolestaan olla yhteydessä palvelupäällikkö Ulla Hyväriseen (p. 010 768 6062) pe 24.1. klo 12-13, ke 29.1. klo 15-16 tai pe 31.1. klo 8-9 . Voit myös olla yhteydessä sähköpostitse rekrytoinnissa mukana olevaan HR-asiantuntijaamme viivi.ruusulehto@sok.fi.