(Poistunut julkaisusta)

Taloushallinnon osaaja
RTK-Henkilöstöpalvelu

Alkuperäinen julkaisupäivä 27.10.2020

Haemme asiakkaallemme Helsinkiin taloushallinnon osaajaa kirjanpitäjäksi, vakituiseen osa- aikaiseen työsuhteeseen. Työt alkavat tammikuussa 2021.

 Asiakkaamme toivoo/Tehtävä vaatii kirjanpitäjältä seuraavia taitoja:

  • Procountor taloushallinta ohjelmiston osaamista
  • Palkanlaskentaa
  • Kokemusta myynti ja ostolaskutuksesta, sekä tilinpäätöksen tekemisestä
  • Kokemusta HR-tehtävistä
  • Hyviä Excelin käyttötaitoja
  • Raportointia
  • Hyvää englannin kielen taitoa
  • Oma- aloitteista ja tunnollista asennetta
  • Oman auton omistaminen on plussaa, muttei välttämätöntä

Työskentely ajoittuu arkipäiville klo 8-16 välille, kolmena päivänä viikossa, työpäivät ovat pitkälti itse päätettävissä. Valittu henkilö työllistyy suoraan vakinaiseen työsuhteeseen asiakasyritykseen. Etsimme tehtävään henkilöä, joka pystyy sitoutumaan tähän työhön kolmena päivänä viikossa.

Palkkaus: 1800€/kk (3 päivää viikossa, 22,5h/vko)


Työnantaja tarjoaa myös liikunta- ja kulttuurisetelin.

Täytäthän hakemuksen huolella oheisen linkin kautta ja liitä mukaan CV:si. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana.

Sähköpostitse lähetettyjä hakemuksia emme käsittele.

 

Etsitkö työtä vaiko työlle ammattitaitoista tekijää? RTK-Henkilöstöpalvelu on monipuolisesti palveleva valtakunnallinen henkilöstöpalvelutalo. Me RTK-Henkilöstöpalvelussa olemme erikoistuneet yritysten henkilöstöratkaisuihin ja tehtävänämme on yhdistää parhaat palvelut ja tekijät– nopeasti, luotettavasti ja ammattitaitoisesti. Toimintamme perustuu asiakkaidemme tarpeiden aitoon ymmärtämiseen sekä pitkäaikaisiin kumppanuussuhteisiin. Tavoitteenamme on löytää jokaiseen työhön osaava tekijä. Toimintamme perusta ovat työntekijämme, joille olemme luotettava työnantaja. Katso sinua lähinnä palveleva toimipisteemme www.rtkhenkilostopalvelu.fi.