(Poistunut julkaisusta)

Taloushallinnon osaaja
Lääkärikeskus Aava Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.11.2019

Haemme Lääkärikeskus Aavan taloustoimistoon määräaikaiseen työsuhteeseen elokuu 2020 loppuun asti äitiyslomasijaisuuteen

TALOUSHALLINNON OSAAJA

Taloushallinnon asiantuntija tehtäviin kuuluvat osto- ja myyntireskontran hoito ja niihin liittyvät automatisaatiohankkeet ja muut taloushallinnon tehtävät

Toivomme, että sinulla on:

  • kaupallinen koulutus (esim. KTM/merkonomi/tradenomi)
  • aikaisempaa työkokemusta osto- ja myyntireskontran hoitamisesta
  • hyvä tiimityöskentelykyky, oma-aloitteisuutta ja palveluasennetta
  • sujuva suomen kielen taito, ruotsi ja englanti lasketaan eduksi
  • motivoitunut, kehitysnälkäinen ja innostunut ote työhön
  • huolellisuutta ja tarkkuutta
  • joustavuutta ja paineensietokykyä työn ollessa syklistä ja aikataulutettua
  • kokemusta terveydenhuollosta / DH-potilastietojärjestelmän käytöstä
  • Palette, Wintime, DH, terveydenhoitoalan taloushallinnon osaaminen katsotaan eduksi

Tarjoamme sinulle:

  • kehitysmyönteisen työyksikön
  • mukavan ja joustavan työilmapiirin
  • määräaikaisen työsuhteen ja mahdollisesti jatkoa tässä tai muissa työtehtävissä
  • hyvät työsuhde-edut (mm. kattava työterveyshuolto, virike & lounasetu, alennuksia Rukan ja Pyhän laskettelukeskuksissa)
  • työpaikan erinomaisen sijainnin Helsingin ydinkeskustassa, Kampin kauppakeskuksen vieressä
  • mielenkiintoisen työpaikan arvostetussa suomalaisessa perheyrityksessä 

Kiinnostuitko? Lisätietoja tehtävästä antaa 15.11.2019 klo 13:00-14:30 Brita Rokkanen, puh. 040 517 2017.

Haastattelemme hakijoita jo hakuajalla ja työllistyminen mahdollinen nopeallakin aikataululla

Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen viimeistään 22.11.2019 oheisen linkin kautta:
https://www.sympahr.net/public/pq.aspx?6c1ea4f7