(Poistunut julkaisusta)

Taloushallinnon osaaja
FREJA Transport & Logistics Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 14.10.2019

 

Kiinnostaako monipuolinen työ kansainvälisten numeroiden parissa? Etsimme oma-aloitteista ja reipasta tekijää taloushallinnon tiimiin pääkonttoriimme Turkuun. Tehtävä on vakituinen ja kokopäiväinen. 

Työtehtäviisi kuuluvat mm. seuraavat työt:

  • ostolaskujen käsittely
  • maksatus
  • alv-ilmoitukset
  • yhteydenpito kotimaisiin ja ulkomaisiin sidosryhmiin
  • tiliotetapahtumien kirjaus

Odotamme hakijalta

  • kokemusta vastaavista tehtävistä
  • taloushallinnon koulutusta, voit olla koulutukseltasi esimerkiksi merkonomi tai tradenomi
  • vastuuntuntoista ja oma-aloitteista asennetta
  • tarkkuutta, yhteistyökykyä ja positiivista otetta uusiin haasteisiin
  • englannin  kielen taitoa

Tarjoamme

  • haasteellisen ja mielenkiintoisen työn kansainvälisessä ja vakavaraisessa yrityksessä
  • kilpailukykyiset työsuhde-edut
  • mahdollisuuden kehittää osaamistasi
  • työkavereiden sekä esimiehen täyden tuen
  • viihtyisät työtilat Turun satamassa

Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi su 3.11. mennessä osoitteeseen: rekry@freja.fi.

Lisätietoja tehtävästä 22.10. klo 9-10 ja 29.10. klo 9-10 talouspäällikkö, Henna Peltola, puh. 050 593 2060.

Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä, joten lähetä hakemuksesi pikimmiten.