(Poistunut julkaisusta)

Taloushallinnon osaaja
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.6.2018

Haemme Talouspalvelut-yksikköömme taloushallinnon koordinaattoria toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen. Aloitus sopimuksen mukaan.

Tehtäviisi sisältyy monipuolisia taloushallinnon töitä. Toimenkuvaan kuuluu ostolaskujen kierrätysjärjestelmän hallinnointi, ostoreskontran hoitaminen, myyntilaskutus, tiliotteiden käsittely ja projektien talouden seurannassa ja raportoinnissa avustaminen. Jatkossa toivomme sinun lisäksi osallistuvan erilaisiin taloushallinnon kehittämishankkeisiin. Ammattilaisemme perehdyttävät sinut tehtäviin.

Odotamme sinulta taloushallintopainotteista tradenomin tai vastaavan koulutusta, alan työkokemusta, MS Office –ohjelmistojen hallintaa, hyvää suomen ja vähintään tyydyttävää englannin kielen hallintaa.

Toivomme sinulta palveluhenkisyyttä, oma-aloitteisuutta ja yhteistyökykyä toimia tuloksellisesti erilaisten ihmisten kanssa.

Tarjoamme dynaamisen ja kansainvälisen toimintaympäristön, innostuneen työilmapiirin ja hyvät mahdollisuudet itsensä kehittämiseen. Työsuhteen ehtojen osalta noudatamme yksityistä opetusalaa koskevaa työehtosopimusta.

Lisätietoja antaa talousjohtaja Jorma Alkula, puhelin 050 362 1534. Varmimmin 5.6. klo 16-17 ja 6.6. klo 9-11.

Hae tehtävää lähettämällä hakemus palkkatoivomuksineen 17.6. mennessä. Aloitamme valintaprosessin jo ennen hakuajan loppumista.

Tietosuojaselosteemme mukaisesti henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti ja niitä käytetään ainoastaan tässä selosteessa kuvattuun tarkoitukseen. Täyttämällä ja lähettämällä hakulomakkeen annan luvan käsitellä hakulomakkeessa antamiani tietoja hakuprosessiin liittyen. Tietosuojaselosteeseen pääset tutustumaan tästä.