(Poistunut julkaisusta)

Taloushallinnon moniosaaja
Merima Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 9.9.2019

Merima Oy on vuonna 1987 perustettu, kansainvälisesti toimiva, merkittävä laivasisustusrakentamisen kokonaistoimittaja. Asiakkaitamme ovat telakat ja varustamot eri puolilla maailmaa. Meriman palveluksessa työskentelee tällä hetkellä 110 henkeä ja pääkonttorimme sijaitsee Helsingin Heikinlaaksossa. Tutustu yritykseemme kotisivuillamme www.merima.fi.

Yrityksen kasvun myötä vahvistamme taloushallintoamme. Haemme monipuolista taloushallinnon osaajaa, jonka tehtäviin kuuluu mm. ostolaskujen käsittely ja niihin liittyvä sisäinen neuvonta, tiliöintien ja työnumeroiden oikeellisuuden varmistaminen, sisäiset tarkastukset, kustannuspaikkaseuranta, asiakas- ja toimittajatietojen ylläpito, maksuliikenteeseen liittyviä tehtäviä sekä osaamisestasi riippuen kirjanpidon ja raportoinnin avustavia tehtäviä. Palkanlaskennan tuntemuksen katsomme eduksi.

Olet hakemamme henkilö, jos omaat muutaman vuoden kokemuksen taloushallinnon tehtävistä, työotteesi on huolellinen ja tarkka, olet aikaansaava ja pysyt aikataulussa. Toivomme sinun olevan myös ulospäin suuntautunut, joustava sekä ystävällinen tiimipelaaja. Oman osaamisen ja työtehtävien jatkuva kehittäminen on sinulle luontevaa. V10 tai Procountor -ohjelmiston osaaminen on plussaa. Tehtävässä tarvitaan erityisesti kirjallista englannin kielen taitoa, mutta tulet toimeen englannilla myös suullisesti.  

Tarjoamme sinulle mielenkiintoiset ja monipuoliset tehtävät vakavaraisessa yhtiössä sekä mahdollisuuden kehittyä ammatillisesti. Työskentelet mukavassa taloustiimissä, jossa kollegaa autetaan jatkuvasti ja tuurataan kiire- ja lomatilanteissa.

Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveineen mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut heti soveltuvien henkilöiden haettua paikkaa. Lähetä hakemuksesi sähköpostiin careers@merima.fi ja käytä hakemuksessasi viitettä ”Merima/taloushallinto”.