(Poistunut julkaisusta)

Taloushallinnon koordinaattori Vantaalle
Adecco

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.6.2018



Työn kuvaus:
  Xylem-konserni on yksi maailman johtavia nesteiden käsittelyyn erikoistuneita yrityksiä, joka tarjoaa asiakkailleen nykyaikaisia ja energiaystävällisiä ratkaisuja vedenkäsittelyyn. Xylem-konserni työllistää globaalisti yli 16 000 henkilöä ja Suomessa yhtiön palveluksessa on yli 40 vesialan ammattilaista.
 
Etsimme kansainväliselle asiakkaallemme Xylem Water Solutionsille Vantaan Piispankylään taloushallinnon koordinaattoria määräaikaiseen äitiyslomasijaisuuteen, joka alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä ja kestää arviolta syksyyn 2019 saakka. Roolissasi työskentelet itsenäisesti vastaten Suomen maayhtiön taloushallintoon liittyvistä päivittäisistä tehtävistä. Taloushallinnon tiimi on muilta osin Ruotsissa, jossa varsinainen pääkirjanpito hoidetaan.

Tehtäviisi kuuluvat päivittäiset taloushallinnon tehtävät kuten laskutus, tiliotteiden käsittelyt, maksuliikenne- ja pankkiasiat, täsmäytykset, asiakasrekisterin ylläpito, ALV-ilmoitukset ja muut talousraportointiin liittyvät asiat. Tehtävässä osallistut myös kuukausittaiseen tilinpäätökseen sekä taloushallinnon raportointiin ja seurantaan.

Toivomme sinulta kokemusta kattavasti taloushallinnon osa-alueilta, paineensietokykyä sekä joustavuutta. Sinulla on itsenäinen työote ja pidät monipuolisista työtehtävistä, eikä työntäyteinen kuunvaihteen aika ole sinulle ongelma. Työssäsi joudut päivittäin käyttämään englantia, joten edellytämme sinulta sujuvaa englannin kielen taitoa, ruotsin kielen osaaminen on tehtävässä eduksi.
 
Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtäväkentän globaalin pörssiyrityksen taloushallinnon organisaatiossa. Saat vastuullisen ja itsenäisen roolin, jossa pääset kattavasti näkemään koko taloushallinnon kentän.

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, lähetä hakemuksesi Adeccon sivuilta www.adecco.fi ja liitä mukaan ansioluettelosi ja palkkatoiveesi. Hakuaika on 30.5.-15.6.2018, mutta aloitamme haastattelut jo hakuaikana, joten toimithan nopeasti. Lisätietoja työpaikasta antaa HR Konsultti Mia Kettunen numerosta 040 845 1012 tai sähköpostitse mia.kettunen@adecco.fi.

Asiakkaan tehtävänimike:  Taloushallinnon koordinaattori


Sijainti:  VANTAA


Työsuhde:  Määräaikainen


Yhteyshenkilö:  Mia Kettunen, 040 845 1012


Toimipaikka:  VANTAA