(Poistunut julkaisusta)

Taloushallinnon ja hankintatoimen assistentti
ANDRITZ Fabrics and Rolls Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.11.2020

ANDRITZ Fabrics and Rolls Oy hakee Keravalle tiimiin vahvistukseksi taloushallinnon ja hankintatoimen assistenttia vakituiseen kokoaikaiseen työsuhteeseen.

Tässä tehtävässä työskentelet monipuolisesti erilaisissa hankinnan toimeksiannoissa, taloushallinnon sekä ostotoiminnan selvitys ja raportointitehtävissä. Toimenkuvaan kuuluu lisäksi palkkahallinnon avustavat tehtävät. Työssä tarvitset MS Office ohjelmia ja SAP-toiminnanohjausjärjestelmää.

Pienen, dynaamisen organisaation tehtävässä onnistumisessa auttaa halua oppia uutta ja valmius erilaisiin työtehtäviin.

 

Työpaikan sijainti on Kerava.

 

Olet oikea henkilö meille, jos

 

  • sinulla on tehtävään sopiva koulutus hankintatoimen tai taloushallinnon alalta (tradenomi, merkonomi) ja/tai työkokemuksen kautta hankittu osaaminen
  • omaat jo kokemusta vastaavanlaisista tehtävistä
  • sinulla on ajantasaiset IT- ja toimisto-ohjelmistotaidot
  • sinulla on hyvä englannin kielen suullinen ja kirjallinen taito, muu kielitaito (saksa ja ruotsi) on eduksesi
  • olet yhteistyökykyinen, tarkka ja joustava multitaskaaja, jolla on palveleva asenne työssä.

 

Lisäksi arvostamme erityisesti:

 

  • tuntemusta toiminnanohjausjärjestelmistä (SAP) ja hankinnan työkaluista
  • oma-aloitteisuutta, hyviä vuorovaikutustaitoja ja kykyä toimia johdonmukaisesti alati muuttuvissa tilanteissa

 

Lisätietoja antaa tehtaanjohtaja Osmo Strengell 0207 299 419

Hae tehtävään 24.11.2020 mennessä.