(Poistunut julkaisusta)

Taloushallinnon assistentti/Tilausten käsittelijä
Opteam

Alkuperäinen julkaisupäivä 9.3.2018

Etsimme asiakkaallemme Hämeenlinnaan taloushallinnon osaajaa määräaikaiseen työsuhteeseen.

Etsimällämme henkilöllä on tehtävään sopiva koulutus, hän on asiakaspalveluhenkinen tiimipelaaja, jolla on jo aiempaa kokemusta taloushallinnon ja/tai tilaustenkäsittelijän tehtävistä. Työ on luonteeltaan ajoittain hektistä, joten työhön tarttuva ja positiivinen asenne, sekä hyvä paineensietokyky ovat eduksi tehtävään hakiessa. Edellytämme hyvää suomen- ja englannin kielen taitoa.

Tehtäviin kuuluu:

  • Tilausten käsittely
  • Asiakaspalvelu/Respatehtävät
  • Taloushallinnon tehtävät (mm. laskutus, perinnässä avustus, varastotapahtumien kirjaukset)

Tehtävä on määräaikainen. Aloitus osa-aikaisena (~20h/vk) Toukokuun loppuun asti, jonka jälkeen tehtävä on täysiaikainen Elokuun loppuun asti. Asiakkaamme kouluttaa sinut tehtävään, sekä käytettäviin järjestelmiin.

Aloitamme haastattelut jo hakuajan puitteissa ja työ alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä, joten jätä hakemuksesi CV:llä ja palkkatoiveella varustettuna jo tänään!