(Poistunut julkaisusta)

Taloushallinnon assistentti
F9 Distribution Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 14.1.2021

Haemme asiantuntevaan joukkoomme Taloushallinnon assistenttia vakituiseen työsuhteeseen Tampereen toimipisteeseen.

Tehtävä pitää sisällään mm. ostolaskujen käsittelyä ja muita ostoreskontran tehtäviä, sekä ostotilausten ja takuutilausten laatimista. Tarpeen mukaan avustat myös Operations –tiimiä päivittäisessä tekemisessä, kuten päämiesraportointiin liittyvissä tehtävissä.

Odotamme sinulta taloushallinnon (esim merkonomi tai tradenomi) koulutusta sekä mielellään työkokemusta vastaavanlaisista tehtävistä. Toimintapasi on oma-aloitteinen ja järjestelmällinen ja teet työsi huolellisesti tiukkojenkin aikataulujen puitteissa. Toivomme sinulta hyvää peruspohjaa ja näppäryyttä tietotekniikan käytöstä, sekä uusien järjestelmien nopeaa omaksumiskykyä. Katsomme eduksi myös aiemman työkokemuksen tukkukaupan alalta. 

Tehtävässä menestyäksesi odotamme sinulta: 

  • Numerotarkkuutta 
  • Paineensietokykyä ja vastuullista työotetta
  • Hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja
  • Ymmärrystä taloushallinnon prosesseista
  • Kokemusta taloushallinnon järjestelmien käytöstä, sekä vahvaa Excel-osaamista
  • Hyvää englannin kielen osaamista

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja mielenkiintoisen työtehtävän, kasvavan ja kehittyvän työympäristön sekä mukavan työporukan.

Kiinnostuitko? Lähetä hakemuksesi sekä CV palkkatoiveineen 31.1.2021 mennessä osoitteeseen hakemukset@f9.fi. Kirjoitathan viestisi aihe-kenttään hakemasi tehtävän tehtävänimikkeen.