Taloushallinnon assistentti
Adecco Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 17.3.2020

Carrier on maailman suurin lämmityksen, ilmastoinnin ja kylmätekniikan toimittaja.
Suomessa toimintamme jakautuu kahteen liiketoimintayksikköön: ilmastoinnin jäähdytykseen, sekä kaupan kylmäratkaisuihin. Olemme sitoutuneet vähentämään ympäristön kasvihuonepäästöjä kehittämällä tuotteistamme energiatehokkaita ja yhdistämällä kestävää kehitystä kaikkeen toimintaamme. Lue lisää Carrierista, www.carrier.fi

Etsimme nopealla aikataululla reipasta, motivoitunutta ja toimeen tarttuvaa taloushallinnon assistenttia määräaikaiseen kokopäiväiseen työsuhteeseen alkaen 18.5. ja päättyen 28.8.2020. Työskentelypaikka on Lahti. Työajat ovat arkisin klo 8 ja 16 välillä.

Odotamme sinulta aktiivista, positiivista ja itseohjautuvaa asennetta työtä kohtaan. Voit olla esimerkiksi kaupallisen alan opiskelija tai kaupallisen tutkinnon suorittanut. Sinulla on perusymmärrys ja käytännön kokemus taloushallinnosta. Olet hakemamme henkilö, jos nautit numeroiden kanssa työskentelystä, tartut työhön kuin työhön tarmokkaasti sekä hoidat työsi huolellisesti alusta loppuun. Suomen kielen taitosi on sujuvaa ja hallitset näppärästi tavallisimmat toimisto-ohjelmat ja sinulla on tuntemusta taloushallinnon järjestelmistä. Sinun englannin kielen kirjallinen taitosi on myös hyvä.

Pääasialliset työtehtäviäsi ovat

Eri asiakkuuksien huoltolaskutus
1. Keikkojen määrittely, laskutettava, full service huollon ohjausjärjestelmässä Adminet
2. Adminet-tulosteiden tulostaminen Adminetista
3. Työnumeroiden avaaminen talouden ohjausjärjestelmään, V10
4. Tilausten tekeminen ohjausjärjestelmään V10:iin
5. Koontilaskujen muodostaminen kuukauden lopussa

Lisäksi
1. Ostolaskujen käsittely ohjausjärjestelmässä V10:ssä
2. Alihankkijoiden laskutettavien keikkojen käsittely
3. Asiakasjärjestelmien, Granlund Manager käyttö ja tietojen päivitys järjestelmiin.
4. Taloushallinnnon avustavat tehtävät esim. erillaisten raporttien tarkistaminen

Tarjoamme sinulle hienon mahdollisuuden kehittää ammatillista osaamistasi työyhteisössä, jossa jokaisen työtä arvostetaan. Mikäli löydät ylläolevasta kuvauksesta itsesi, haluamme ehdottomasti kuulla Sinusta.

Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi mahdollisimman pian Adeccon kotisivujen kautta osoitteessa www.adecco.fi, kuitenkin viimeistään 31.3.2020 mennessä. Haastattelemme hakijoita jo hakuaikana. Mahdollisiin lisäkysymyksiin vastaa Adeccon Account Manager, Ringa Ropo ringa.ropo@adecco.fi tai soittamalla p. 040634 1797.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1351632
  • Tehtäväalue: Taloushallinto/tilintarkastus, Toimistotyö
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 31.3.2020
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Yhteyshenkilö: Ringa Ropo (ringa.ropo (a) adecco.fi)
  • Sijainti: Lahti