(Poistunut julkaisusta)

Taloushallinnon assistentti
Adecco Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.2.2020

Etsimme taloushallinnon assistenttia vakituiseen työsuhteeseen Adecco Finland Oy:n pääkonttorille Tikkurilaan. Työ alkaa sopimuksen mukaan heti sopivan henkilön löydyttyä.

Sinulla on soveltuva kaupallinen koulutus ja kokemusta taloushallinnon ja reskontran tehtävistä. Tehtävässä vaaditaan hyvää suomen ja englannin kielen taitoa sekä palveluhenkistä työasennetta ja tiimihenkisyyttä. Siedät hyvin työn luonteeseen kuuluvaa jaksottaista aikataulupainetta ja olet numerotarkka. IT-taitosi ovat ajan tasalla ja sinulla on kyky omaksua nopeasti erilaisia taloushallinnon työkaluja. Työotteeltasi olet tarkka ja luotettava.

Henkilönä olet positiivinen, joustava, reipas ja oma-aloitteinen. Työskentelet mielelläsi tiimissä kantaen samalla vastuun omasta vastuualueestasi. Sinulle on helppoa olla yhteyksissä sekä organisaatioon sisäisiin että ulkoisiin sidosryhmiin ja autat mielelläsi muita.

Päävastuualueesi ovat myyntireskontranhoito, perintä ja perintäprosessin kehittäminen sekä kirjanpidon avustavat tehtävät. Myös ostoreskontran sijaistaminen kuuluu tehtäviisi. Työhön sisältyy myös erilaisia selvittelytehtäviä, yhteydenpitoa sisäisiin ja ulkoisiin sidosryhmiin sekä käytännön opastusta ja neuvontaa.

Tarjoamme sinulle monipuoliset työtehtävät ja mahdollisuuden kasvattaa osaamistasi laaja-alaisesti taloushallinnon tehtävissä. Tukenasi ovat mukavat työkaverit, kannustava tiimi ja avoin ilmapiiri. Työpaikka sijaitsee hyvin kulkuyhteyksien äärellä Tikkurilan aseman läheisyydessä.

Lisätietoja tehtävästä antaa talouspäällikkö Helena Salmi, p. 040 702 5514. Lähetäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, viimeistään 25.2.2020. Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.