(Poistunut julkaisusta)

Taloushallinnon assistentti
Amiko Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 19.2.2020

Pidätkö numeroiden pyörittämisestä? Koetko monipuoliset toimistoalan tehtävät omaksesi? Jos vastasit kyllä, niin jatka lukemista. Etsimme nimittäin rakennusteollisuuden parissa toimivalle asiakkaallemme TALOUSHALLINNON ASSISTENTTIA osa-aikaiseen työsuhteeseen.

Sinun työsi on hoitaa itsenäisesti kirjanpidon ja laskutuksen tehtäviä sekä avustaa tilinpäätösten tekemisessä. Sinulta löytyy alan koulutus tai vankka kokemus taloushallinnon monipuolisista tehtävistä.

Työllistyt suoraan asiakkaan kirjoille vakituiseen työsuhteeseen. Töitä on arviolta 2-3- päivää viikossa, ja työajat ovat sinun elämäntilanteeseesi joustavat. Töiden hoituessa pystyt itse päättämään työaikasi, joten tämä työ mahdollistaa töiden ja vapaa-ajan yhdistämisen loistavasti. Sinun työsi alkavat 1.4.2020, mutta sovitusti voit aloittaa jo aikaisemmin perehdytyksen merkeissä.

Jos tämä tehtävä kuulostaa juuri sinulle sopivalta, niin laitathan hakemusta tulemaan palkkatoiveen kera pikimmiten! Lisätietoja saat tehtävästä Amikon Saaralta, p. 050 4767404, saara.tereska@amiko.fi.