(Poistunut julkaisusta)

Taloushallinnon assistentti
Efima Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 2.1.2020

Oletko hyvä tyyppi ja etsit ponnahduslautaa taloushallinnon maailmaan?

Hyvä, sitten saatat olla hakemamme henkilö! Täällä Efimalla tavoitteenamme on olla alamme kiinnostavin ja paras työpaikka. Siksi teemmekin monet asiat eri tavalla kuin kilpailijamme ja uskomme, että kaiken takana ovat tyytyväiset työntekijät. Yrityksemme arvot elävät aidosti arjessa – niin asiakastyössä kuin sisäisessä yhteistyössäkin. Etenkin ”omana itsenä” ja ”yhdessä eteenpäin” ovat monille efimalaisille yrityksemme arvoista lähinnä sydäntä.

Taloushallinnon assistenttina toimit osana Efiman ulkoistuspalvelutiimiä ja pääset hoitamaan sinulle nimettyjen asiakkuuksien osto- ja matkareskontratehtäviä. Tehtävänäsi on ostolaskujen käsittely, tiliöinti ja kiertoon laitto sekä muut taloushallinnon avustavat tehtävät. Neuvot ja opastat asiakkaitamme laskujen käsittelyssä sekä järjestelmien käytössä. Valmis paketti sinun ei kuitenkaan tarvitse olla – tärkeintä on, että olet halukas oppimaan uutta.

Mitä toivomme sinulta:

  • kokemusta taloushallinnon tehtävistä, erityisesti ostoreskontrasta
  • sujuvaa viestintää sekä suomeksi että englanniksi
  • soveltuvaa korkeakoulututkintoa (esim. tradenomi)
  • halua oppia uutta ja kehittää itseäsi
  • oma-aloitteista ja mutkatonta asennetta

Mitä me sitten tarjoamme sinulle?

Ensinnäkin meiltä löydät joukon iloisia, ihania ja mahtavia työkavereita, joiden kanssa aika töissä tai tapahtumissamme työajan ulkopuolella kuluu kuin siivillä. Ulkoistuksemme työntekijät nostavat ensimmäisinä esiin työkaverit ja -ilmapiirin asioiksi, jotka erottavat Efiman heidän aiemmista työpaikoistaan. Toiseksi tarjoamme monipuoliset ura- ja kehitysmahdollisuudet nopeasti muuttuvassa kasvuyrityksessä. Omaa työtään on mahdollista kehittää ja vastuuta saa ottaa, jos sitä itse haluaa. Ja viimeisenä, muttei vähäisimpänä, tarjoamme työn mahtavalla näköalapaikalla ihan kirjaimellisesti: kattoterassillamme aivan Helsingin ydinkeskustassa Kaivopihalla nautit vaikkapa lounaan tai lasillisen kuohuvaa perjantaisin työpäivän päätteeksi.

Mitä seuraavaksi?

Haasta itsesi ja lähetä hakemuksesi, CV:si tai ajan tasalla oleva LinkedIn-profiilisi ja palkkatoiveesi viimeistään 19.1.2020. Käsittelemme hakemuksia ja haastattelemme henkilöitä jo hakuajalla ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Lähetäthän hakemuksesi siis viipyilemättä!

Rekrytointiprosessi sisältää haastattelun, soveltuvuusarvioinnin sekä case-tehtävän. Toivomme, että voit aloittaa tehtävässä helmi- maaliskuun aikana.

Lisätietoja tehtävästä antaa People Manager Tiina Kaskinen. Tiinan tavoitat parhaiten sähköpostilla osoitteesta tiina.kaskinen@efima.com tai puhelimitse numerosta 0405533643