(Poistunut julkaisusta)

Taloushallinnon assistentti
Bravedo Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 18.12.2019

Haluatko kehittää osaamistasi monipuolisten taloushallinnon tehtävien parissa? Sopiiko elämäntilanteeseesi osa-aikainen työ?

Tartu tilaisuuteen ja lue lisää, mitä voimme sinulle tarjota.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden kartuttaa työkokemustasi taloushallinnon työtehtävien parissa sekä urakehitysmahdollisuuksia mielenkiintoisessa ja kasvavassa yrityksessä. Tämä tehtävä voi luoda sinulle hyvää pohjaa vaativampiin asiantuntijatehtäviin ja antaa mahdollisuuden päästä näkemään laajasti, mitä taloushallinto on jatkuvasti kehittyvällä toimialalla. Toimintakulttuuriamme ohjaa ajatus vapaudesta ja vastuusta. Meillä tehdään työtä intohimolla, viihdytään, nauretaan ja luotetaan toisiin.

Bravedo on yritysyhteisö, joka muodostuu työelämään, teknologioihin ja sosiaali- ja terveyspalveluihin erikoistuneista yrityksistä. Yhteinen tehtävämme on olla paras kasvuympäristö ihmisille ja yrityksille. Koko yhteisömme liikevaihto on n. 600 Meur ja meillä työskentelee 9 500 henkilöä 11 eri maassa. Bravedoon kuuluu reilut 20 itsenäistä ja kasvavaa liiketoimintaa, joiden emoyhtiö on Bravedo Oy. Emoyhtiön tehtävä on auttaa ja kiihdyttää yhteisöön kuuluvien yritysten kasvua. Tuotamme yhteisöön kuuluville yrityksille kasvua tukevia palveluita, kuten talouspalveluita, hankinnan tukea sekä yleishallinnon palveluita. www.bravedo.fi

Bravedo hakee osaavaan joukkoonsa kolmea (3) taloushallinnon assistenttia. Työt alkavat tammikuun 2020 alussa. Tehtävät ovat osa-aikaisia ja töitä on tammi-maaliskuussa 2 vko/kk, huhtikuusta eteenpäin 1 vko/kk. Kesällä on mahdollisuus työskennellä kokoaikaisesti.

Toimenkuva on monipuolinen ja päivittäiset tehtävät koostuvat ostolaskujen tiliöinnistä, laskujen tarkastamisesta, laskujen teosta sekä tiliotteiden tiliöinnistä. Lisäksi työhösi kuuluu maksusuoritusten kohdistus ja tiliöinti, suoritusten kassakirjaus sekä maksusuoritusten kohdistaminen. Päivittäisiä tehtäviä ovat myös asiakaspalvelu sähköpostitse ja puhelimitse.

Mikäli yllä kuvattu tehtävä on juuri sitä mitä olet hakemassa ja olet jo kerännyt jonkin verran kokemusta vastaavista tehtävistä, olet hakemamme henkilö. Etsimme ulospäinsuuntautunutta ja oma-aloitteista työntekijää, joka ei pelästy pienistä, vaan hallitsee tilanteen kuin tilanteen. Työtavoiltasi olet tarkka sekä järjestelmällinen ja kokonaisuuksien hahmottaminen onnistuu sinulta helposti. Olet tottunut työskentelemään muuttuvissa tilanteissa ja pystyt toimimaan tehokkaasti myös kiireen keskellä.

Toivomme, että sinulla on sujuva suomen kielen taito. Olet käyttänyt erilaisia taloushallinnon järjestelmiä ja uusien oppiminen käy sinulta luontevasti. Yrityksellä on käytössä seuraavat järjestelmät: Palette, Navision, OpusCapita, M2 ja Procountor, joiden osaaminen on plussaa.

Lähetä CV:si ja vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoiveineen 6.1.2020 mennessä. Huomioithan, että käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana ja kutsumme soveltuvat hakijat haastatteluun.

Lisätietoja antaa Baronalta Eila Eklund: eila.eklund@barona.fi