(Poistunut julkaisusta)

Taloushallinnon assistentti
Mediconsult Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.11.2019

Etsimme kehittämisestä innostuvaa taloushallinnon assistenttia Helsingin toimistollemme!

Monipuolisiin tehtäviisi kuuluvat ostoreskontran hoito, laskutus sekä myyntireskontran tarkistus ja seuranta, kirjanpidon raportointi sekä muut taloushallinnon yleiset rutiinit ja avustavat tehtävät. Vastaat lisäksi matka- ja kululaskujen käsittelystä sekä tämän prosessin kehittämisestä. 

Edellytämme sinulta soveltuvaa koulutusta (esim. merkonomi tai tradenomi) ja/tai työkokemuksen kautta hankittua osaamista. Olet huolellinen ja tarkka sekä tartut oma-aloitteisesti ottamaan selvää uusista asioista. Käytät Exceliä sujuvasti ja opit nopeasti käyttämään uusia tietoteknisiä järjestelmiä. Luemme eduksi aikaisemman kokemuksen Visman järjestelmistä, mm. Netvisor ja Severa.

Miksi meille? Saat meiltä kattavan perehdytyksen ja tuen tehtävän hoitamiseen. Pääset hoitamaan monipuolisia taloushallinnon töitä ja vaikuttamaan prosessiemme kehittämiseen. Lue täältä lisää työsuhde-eduistamme.

Kiinnostuitko? Kirjoita vapaamuotoinen hakemuksesi pian, sillä haastattelemme hakijoita puhelimitse jo hakuajan aikana. Työsuhde on määräaikainen 31.8.2020 asti. Hae meille palkkatoiveen kera viimeistään 24.11.2019. 

Yhteyshenkilö
Leena Salste
leena.salste(a)mediconsult.fi