(Poistunut julkaisusta)

TALOUSHALLINNON ASSISTENTTI
Ricoh Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 30.10.2019

Haemme Ricohin talousosastolle Espooseen

TALOUSHALLINNON ASSISTENTTIA

Pääasialliset työtehtävät sisältävät ostoreskontraan, kirjanpitoon ja raportointiin liittyviä tehtäviä.

Tarjoamme sinulle:

  • työpaikan kansainvälisessä toimintaympäristössä
  • erittäin monipuolisia taloushallinnon tehtäviä
  • mahdollisuuden oppia uutta ammattilaisten tukemana
  • joustavan työajan ja hyvät työsuhde-edut

Toivomme sinulta:

  • liiketalouden koulutusta, suuntautumisena taloushallinto
  • mielellään jo kokemusta taloushallinnon työtehtävistä, esim. työharjoittelun kautta
  • tarkkuutta, järjestelmällisyyttä ja vastuunkantokykyä
  • itsenäistä ja oma-aloitteista työotetta
  • positiivista asennetta ja hyviä vuorovaikutustaitoja
  • MS Office työkalujen tuntemusta, erityisesti vahvaa Excel-osaamista
  • sujuvaa englanninkielen taitoa

Työtehtävä on kokopäiväinen ja toistaiseksi voimassa oleva. Aloitamme haastattelut jo ennen hakuajan päättymistä ja paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Kerro meille lisää itsestäsi ja osaamisestasi ja lähetä hakemuksesi jo tänään!

Hae tehtävää lähettämällä työhakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveineen 13.11.2019 mennessä osoitteeseen stiina.lerto@ricoh.fi. Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä, joten otathan pikaisesti yhteyttä.