(Poistunut julkaisusta)

Taloushallinnon assistentti
Merima Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 26.3.2019

Etsimme yritykseemme Helsinkiin oma-aloitteista, tarkkaa ja huolellista taloushallinnon assistenttia n. 4-6 kuukauden määräaikaiseen työsuhteeseen (lähtökohtaisesti ainakin 1.5.-31.8.2019). Työt voivat alkaa osa-aikaisesti heti sopivan henkilön löydyttyä ja mahdollista on, että työsuhdetta jatketaan osa-aikaisena myös kesän jälkeen.

Työpaikka sijaitsee yhtiömme päätoimipaikassa Helsingin Heikinlaaksossa.

Tehtävänkuvaus

Työskentelet hallinnon ja taloushallinnon tiimissämme ja tehtäväsi koostuvat lähtökohtaisesti monipuolisista ja rutiininomaisista taloushallinnon tehtävistä. Työtehtäväsi sisältävät mm. laskujen käsittelyä (esim. ostolaskujen esitarkastus, alustava tiliöinti, ostolaskujen siirrot oikeille henkilöille sekä tarkastusjonojen tarkkailu ja käyttäjien tuki tarkastuksessa). Lisäksi erilaiset palkanlaskennan, henkilöstöhallinnon sekä toimistopalveluiden avustavat tehtävät voivat olla mahdollisia (varsinkin kesälomien aikana). Hyvä ymmärrys ostoreskontran hoidosta ja kirjanpidosta auttaa sinua menestymään tehtävässäsi. Tulet toimimaan yhteistyössä yrityksen sekä sisäisten että ulkoisten sidosryhmien kanssa, joka edellyttää sinulta hyviä tiimityöskentely- ja yhteistyötaitoja. Tehtävässäsi tulet käyttämää aktiivisesti yrityksessä käytössä olevaa toiminnanohjausjärjestelmäämme.

Etsimällämme henkilöllä on:

  • tehtävään sopiva koulutustausta (esim. merkonomi, tradenomi)
  • aiempaa kokemusta taloushallinnon tehtävistä
  • sujuva suomen ja englannin kielen taito (suullinen ja kirjallinen), saksan kielen taito katsotaan eduksi

Toivomme sinulta:

  • vastuuntuntoisuutta, oma-aloitteisuutta ja kykyä itsenäiseen työskentelyyn
  • huolellisuutta ja tarkkuutta
  • aktiivista ja positiivista asennetta sekä halua ja kykyä oppia uutta
  • joustavuutta
  • eduksesi katsomme myös hyvän Excel-osaamisen

Sovit hyvin työyhteisöömme, jos olet positiivinen, utelias, tulet toimeen erilaisten ihmisten kanssa etkä pelkää rutiineja taikka haasteita.

Tarjoamme sinulle kesä-/osa-aikatyön kansainvälisessä ja kasvavassa yrityksessä, jossa pääset kehittämään itseäsi ja osaamistasi innostavassa työyhteisössä mielenkiintoisen toimialan parissa.

Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveineen mahdollisimman pian (kuitenkin viimeistään 7.4.2019), sillä aloitamme haastattelut heti soveltuvien henkilöiden haettua paikkaa. Lähetä hakemuksesi sähköpostiin careers@merima.fi ja käytä hakemuksessasi viitettä ”Taloushallinnon assistentti”. Lisätietoja tehtävästä antaa talousjohtaja Tommi Pöllänen to-pe klo 9-12, puh. +358 40 701 1250.