(Poistunut julkaisusta)

Taloushallinnon assistentti
WorkPower Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.2.2019

Olemme aidosti välittävin vuodesta 2003 toiminut rekrytointialan yritys. Työllistimme viime vuonna yli 2000 henkilöä ja suuri joukko hakijoita sai kauttamme uusia työmahdollisuuksia. Miksi valita meidät työnantajaksesi? Olemme kotimainen ja vakavarainen yritys. Kauttamme voit rekrytoitua suoraan asiakasyritykseen tai työllistyä vuokrauksen kautta. Jokainen työntekijä on meille arvokas voimavara. Liity joukkoomme ja hae meille nyt.

Etsimme asiakkaillemme taitavia taloushallinnon assistentteja Pääkaupunkiseudulle.

Työtehtävät

Tehtävänäsi on avustaa monipuolisissa taloushallinnon tehtävissä sekä yleisissä toimistotehtävissä.

Odotamme sinulta

Toiminnassasi korostuu tarkkuus ja tunnollisuus, sinulle annetut tehtävät hoituvat taatusti ajallaan. Olet joustava ja organisointitaitoinen. Nautit työstäsi ja olet innokas oppimaan uutta. Sinulla tulisi olla tehtävään soveltuva koulutus ja eduksi katsomme aiemman kokemuksen taloushallinnon tehtävistä. Toivomme sinulta oma-aloitteisuutta ja innostusta tarttua erilaisiin tehtäviin. Tulet toimeen erilaisten ihmisten kanssa niin suomen kuin englanninkin kielellä ja sopeudut nopeasti muuttuviin tilanteisiin. 

Hakuprosessi

Kuulemme mielellämme lisää sinusta ja osaamisestasi, joten kerrothan jo rohkeasti vahvuuksistasi hakemuksessasi! Voit lähettää hakemuksesi cv:n kera ainoastaan kotisivujemme kautta.

Työtehtävät vaihtelevat lyhyemmistä määräaikaisuuksista vakituisiin työsuhteisiin. Mahdollisuus myös osa-aikaisuuteen.

Lisätietoja

WorkPower 360° tiimin HR-koordinaattori Erica Ollikainen, erica.ollikainen@workpower.fi

Avainsanat: taloushallinto, määräaikainen, vakituinen