(Poistunut julkaisusta)

Taloushallinnon assistentti
Meka Pro Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 9.4.2018

Taloushallinnon assistentti, Meka Pro etsii juuri sinua!

Kyseessä on vakituinen kokopäivätyö Oulun toimipisteessä. Työt tehtävässä alkavat sopimuksen mukaan, mahdollisimman pian.

Työskentelet noin 70 henkilön yritysryhmässä. Tehtäviisi kuuluu osto- ja myyntireskontran hoito, kassanhallinta, perintään liittyvät tehtävät, laskujen maksatukset, laskutuksen ja kirjanpidon avustavat tehtävät.

Edellytämme, että sinulla on

  • yli 3 vuoden kokemus vastaavista tehtävistä

  • kokemusta taloushallintoon liittyvistä tehtävistä

  • soveltuva koulutus, merkonomi/tradenomi

  • hyvä suomen ja englannin kielen taito

  • hyvät tietotekniset valmiudet. Käytössämme on MS Dynamics AX-toiminnanohjausjärjestelmä, Opuscapita ja MS Office ohjelmistot. Järjestelmien valmis osaaminen katsotaan eduksi.

Olet taloushallinnon osaaja, oppimishaluinen, reipasotteinen ja yhteistyökykyinen tekijä, joka haluaa sitoutua Meka Pro Oy:n arvoihin ja olla osaltaan kehittämässä toimintaa.

Tarjoamme sinulle paikan menestyjien joukossa sekä mahdollisuuden toimia alansa eturivin kehittyvässä yrityksessä, monipuolisten ja kiinnostavien tehtävien parissa. Mahdollisuudet ammatilliseen kehittymiseen.

Paikka täytetään välittömästi oikean henkilön löydyttyä. Haethan tehtävää täyttämällä hakemuksen Baronan sivujen kautta www.barona.fi viimeistään su 22.4. Liitä hakemukseesi palkkatoiveesi sekä CV:si. Huomioithan, että hakemusten käsittely aloitetaan jo hakuaikana, joten toimi nopeasti.