Taloushallinnon assistentti
Barona

Alkuperäinen julkaisupäivä 19.5.2017

Oletko laskutuksen ja ostoreskontran ammattilainen?

Etsimme kuljetusalallatoimivalle asiakkaallemme Tampereen Myllypuroon taloushallinnon assistenttia vastaamaan yrityksen ostoreskontrasta sekä sisäisestä laskutuksesta. Työsuhde on 8kk:n on määräaikaisuus, jonka jälkeen rekrytoituminen asiakasyritykseen on mahdollista. Tehtävä alkaa mahdollisimman pian.

Työtehtäviisi kuuluu:

Ostoreskontra:

• laskujen tiliöinti ja niiden lähettäminen sähköiseen kiertoon

• laskujen jyvitykset ja edelleen laskutukseen siirtäminen omien yhtiöiden välillä

• verkkolaskujen sisään lukeminen ja paperilaskujen muodostaminen sähköiseen muotoon skannaamalla

Liikennöitsijälaskutus ja omien yhtiöiden välinen laskutus:

• liikennöitsijöille tehtyjen veloituspohjien laskutus

• omien yhtiöiden keskinäisten veloituslaskujen teko ja tiliöinti

• liikennöitsijätilitysten/-yhteenvetojen postitus

Toivomme hakijoilta vastaavista tehtävistä aikaisempaa työkokemusta ja ajantasaiset tietotekniset taidot. Etsimämme henkilö on työskentelyotteeltaan ehdottoman tarkka, joustava ja hänellä on hyvät kommunikointitaidot. Eduksi katsotaan perinnän aikaisempi osaaminen sekä kuljetusalan tuntemus. Pääset työskentelemään osaksi dynaamista ja iloista taloushallinnon tiimiä.

Tartu tilaisuuteen ja täytä sivuillamme oleva hakemus sekä liitä mukaan cv. Tehtävä alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä.
Edellytykset työnsaannille: laskutus,ostoreskontra
Eduksi luettavat asiat: perintä,kuljetusala

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1026988
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 28.5.2017
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Tampere