Taloushallinnon assistentti Kokkolaan
Adecco

Alkuperäinen julkaisupäivä 7.11.2018



Työn kuvaus:
  Etsimme asiakkaallemme taloushallinnon assistenttia Kokkolaan kokoaikaiseen määräaikaiseen työsuhteeseen.
 
Sopiva koulutustausta tehtävässä suoriutumiseksi on esimerkiksi merkonomi. Päivät kuluvat pääasiassa ostoreskontran hallintaan liittyvien työtehtävien parissa. Assistentti pitää yhteyttä myös tavarantoimittajiin, joten englanninkielen taito on oltava riittävällä tasolla. Ruotsinkielen taito on eduksi, mutta ei aivan välttämätön. Työ on kokoaikainen päivätyö. Toivomme hakijoilta kykyä tarttua oma-aloitteisesti tehtäviin. Työssä on kollegoita tukena, mutta toivomme kykyä myös itsenäiseen työskentelyyn. Tarjoamme aluksi 3 kuukauden mittaisen määräaikaisen työsuhteen Adeccon kirjoilla, ja mikäli työssä suoriutuu hyvin, jatko tämän jälkeen on mahdollinen.
 
Lisätietoja tehtävästä antaa Adecco Vaasan henkilöstökonsultti Susanna Kytöharju, p. 040 182 6540, susanna.kytoharju@adecco.fi. Viimeinen hakupäivä on 25.11.2018. Käsittelemme hakua myös hakuajalla, joten toimithan nopeasti. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.
 

Asiakkaan tehtävänimike:  Taloushallinnon assistentti


Sijainti:  KOKKOLA


Työsuhde:  Määräaikainen


Yhteyshenkilö:  Susanna Kytöharju


Toimipaikka:  Vaasa

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1200016
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: KOKKOLA