(Poistunut julkaisusta)

Taloushallinnon assistentti - Kerava
Multivac Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 22.6.2020
MULTIVAC on yksi maailman johtavista integroitujen pakkausratkaisujen valmistajista, ja sen tuotteita käytetään kaikenlaisten elintarvikkeiden, biotieteiden- ja hoitotuotteiden tai vaikkapa kulutus- ja teollisuustuotteiden pakkaamiseen. Pakkauskoneiden valmistamisen lisäksi keskitymme tuotteiden työstämiseen, leikkaamiseen, merkitsemiseen ja etiketöintiin sekä laatutarkastuksiin ja käsittelyyn. Asemamme markkinoilla perustuu innovatiiviseen huipputekniikkaan, laajaan tuotevalikoimaan sekä monivuotiseen asiantuntijuuteemme ja kokemukseemme. Olemme edustettuina kaikissa maanosissa 87 tytäryhtiömme kautta ja asetamme joka päivä uusia mittapuita tekniikan, tehokkuuden ja luotettavuuden alalla asiakkaidemme hyväksi.
Etsimme nyt asiakkaallemme Multivac Oy:lle Taloushallinnon assistenttia Keravalle. Tässä tehtävässä Sinulla on mahdollisuus päästä työskentelemään monipuolisissa vahvasti kirjanpitoon painottuvissa tehtävissä kansainvälisen Multivac Groupin pienessä, mutta viihtyisässä työyhteisössä. Rekrytointiprosessin tuottaa Eilakaisla ja kokoaikainen sekä vakituinen työsuhde solmitaan suoraan Multivac Oy:n kanssa. 

Taloushallinnon assistenttina

vastaat yhdessä talouspäällikön kanssa Multivacin taloushallinnon toiminnoista ja tehtäviisi kuuluvat mm. osto- ja myyntireskontran kirjaukset, avustavat kirjanpidon tehtävät kuten projektitoimitukset- ja tuloutukset, avustava kuukausiraportointi (varasto, ostoreskontra yms.), täsmäytykset, poistot, maksatus, kassaennusteet, arvonlisäverolaskenta (myös EU alv.), palkanlaskenta sekä tilinpäätöksissä avustaminen. Pienessä toimistossa vastuullesi kuuluvat yhdessä sales back officerin kanssa myös muut toimistorutiinit kuten kahvitukset yms. Itsenäisessä tehtävässä pääset vaikuttamaan oman päiväsi suunnitteluun ja tuomaan oman tärkeän osasi työyhteisöön, jossa viihdytään pitkään ja hyvin.

Toivomme sinulta

innostunutta ja oma-aloitteista asennetta, vastuullista otetta ja tarkkuutta itsenäisiin, täsmällisiin ja monipuolisiin kirjanpidon tehtäviin, sekä tietenkin hyvää tiimihenkeä ja halukkuutta yhteiseen tekemiseen. Odotamme sinulta kokemusta edellä mainituista kirjanpidon avustavista tehtävistä ja reskontrista. Eduksesi katsotaan myös soveltuva taloushallinnon koulutus. Palkanlaskentaan annamme kattavan koulutuksen, joten sen tuntemus ennakkoon ei ole välttämätöntä. Arvostamme myös vahvaa taloushallinnon järjestelmien käyttökokemusta. Työssä menestyminen edellyttää vahvaa suomen ja englannin kielen kirjallista ja suullista osaamista,sillä viestit säännöllisesti ulkomaalaisten toimittajiemme sekä Baltian yksiköiden kanssa.

Multivac tarjoaa sinulle

monipuolisen, itsenäisen ja haastavan tehtävän osana hyvin toimeentulevaa iloista ja positiivista työyhteisöä, joka puhaltaa aidosti yhteen hiileen. Työaikasi sijoittuvat arkisin joustavasti klo 7-17 välille ja toimistomme sijaitsee hyvällä paikalla Keravalla. Kilpailukykyisen ja kannustavan palkkauksen ohella tarjoamme sinulle hyvät työsuhde-edut, joihin kuuluvat mm. liikunta- ja kulttuurietu, lounassetelit, sekä yhteiset tiimitapahtumat.
Olisitko Sinä asiakkaamme uusi Taloushallinnon assistentti? Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen mahdollisimman pian, mutta kuitenkin viimeistään 6.7.2020 mennessä osoitteessa kaislanet.eilakaisla.fi. Työt alkavat sopimuksen mukaan elokuussa 2020. Etenemme haastatteluiden osalta jo hakuajalla. Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista antaa Eilakaislan senior rekrytointikonsultti Minna Kauhanen p. 030 6090 204 / etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi