(Poistunut julkaisusta)

Taloushallinnon assistentti, Helsinki
StaffPoint

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.11.2019
Haemme asiakkaallemme kokoaikaiseen, vakituiseen työsuhteeseen
TALOUSHALLINNON ASSISTENTTIA
yrityksen omille kirjoille Helsingin ytimessä sijaitsevaan toimipisteeseen.

Tehtävässäsi vastaat yhteistyössä talouspäällikön kanssa konsernin taloushallinnon ja talousprosessien toimivuudesta, hallinnasta ja kehittämisestä sekä muista yleis- ja henkilöstöhallinnon tehtävistä. Toimenkuvasi on laaja ja siihen kuuluvat mm.

Monipuoliset taloushallinnon tehtävät, kuten
• Ostolaskujen kierrätys ja tiliöinti
• Myynti- ja projektilaskutus, reskontraselvittelyt, perintä
• Matka- ja kululaskut
• Asiakkaan ja johdon raportointi
• Kassavirran ja käyttöpääoman seuraaminen sekä niihin liittyvä raportointi
• Budjetointiin osallistuminen, kustannuslaskenta ja verotukselliset asiat


sekä yleis- ja henkilöstöhallinnon tehtävät, kuten
• avustavat palkanlaskennan tehtävät
• työterveyshuollon koordinointi, vakuutus-, puhelin- ja leasingautoasiat, lounassetelit
• toimistopalvelusopimusten hallinnointi
• muita toimiston yleisiä tehtäviä


Etsimme kehittymishaluista ja toimeenpanevaa, mutta ennen kaikkea tehtävään kuin tehtävään innokkaasti tarttuvaa tekijää. Tärkeimpiä piirteitä hakemassamme työntekijässä on positiivinen ja joustava asenne, jonka toiminta on vastuullista ja luotettavaa. Olet oma-aloitteinen ja maustettu ripauksella huumorintajua! Mikäli tunnistit itsesi kuvauksesta, lue hakuohjeet ja jätä meille hakemus mahdollisimman pian.


Edellytämme sinulta

Aiempaa kokemusta taloushallinnon tehtävistä
Perusymmärrystä kirjanpidosta ja veroasioista
Ajantasaisia IT-taitoja, vahvaa Excel-osaamista
Kiinnostusta taloushallinnon järjestelmiä kohtaan
Aiempi kokemus järjestelmänmuutoshankkeeseen osallistumisesta on etu


Tarjoamme sinulle

Vakituista, kokoaikaista työsuhdetta hyvällä sijainnilla ja kulkuyhteyksillä Helsingin Punavuoressa.
Kilpailukykyinen palkka ja mahtavat työkaverit!
Mahdollisuuden työskennellä mielenkiintoisessa ja kasvavassa työympäristössä!


Arvostamme

Aiempaa käyttökokemusta Taimer ERP- ja Heeros-ostolaskujärjestelmistä
Aiempaa käyttökokemusta Tikonista tai Netvisor -ohjelmistosta
Tarkkuutta ja joustavuutta, motivoitunutta työskentelyotetta
Avointa mieltä, positiivista asennetta ja rohkeutta oppia uutta


Kiinnostuitko?

Kiinnostuitko? Rekisteröidy hakijaksi www.staffpoint.fi ja täytä hakemus huolellisesti sekä liitä hakemukseesi CV:si. Meille on erittäin tärkeää tietää mitä olet tehnyt aikaisemmin, mitä osaat ja mitä haluat tehdä tulevaisuudessa.

Otathan hakiessasi huomioon, että käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana ja paikka täytetään heti siihen sopivan henkilön löydyttyä, joten lähetäthän hakemuksesi meille pikimmiten!


Lisätietoja

Nea Salonsaari
Rekrytointikonsultti, Toimisto
StaffPoint Oy || Ruoholahdenkatu 14 || 00180 HELSINKI
045 7881 6625 || vaihde 030 0472 000
nea.salonsaari@staffpoint.fi || www.staffpoint.fi