Taloushallinnon assistentti - Helsinki
Eilakaisla

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.7.2018
Efiman tavoitteena on olla oman alansa kiinnostavin ja paras työpaikka. Meillä on vahva ja houkutteleva yrityskulttuuri, ja asiantuntijamme ovat hyvin tyytyväisiä työhönsä. Teemme monet asiat eri tavalla kuin kilpailijamme, ja arvomme elävät arjessa aidosti – niin asiakastyössä kuin sisäisessä yhteistyössäkin.Meillä ihmiset viihtyvät ja tuottavat asiakkaille loistokokemuksia. Kuuntelemme paitsi asiakasta, myös toisiamme. Työtä tehdään yhdessä tietoa ja osaamista jakaen. Meillä on rohkeutta onnistua ja myös kyseenalaistaa. Ihmiset ovat meillä keskiössä ja jokainen saa olla juuri sellainen kuin oikeasti on. Lue lisää www.efima.com.
 
Etsimme asiakkaallemme Efimalle taloushallinnon assistentteja mukavaan ja kannustavaan työyhteisöön Helsingin ydinkeskustaan.

Taloushallinnon assistentti

Oletko sinä innokas ja energinen taloushallinnon taitaja, jolla olisi kykyä ja halua hoitaa nimettyjen asiakkuuksien osto- ja matkareskontratehtäviä? Tehtäväsi pitäisi sisällään ostolaskujen käsittelyä, tiliöintiä ja kiertoon laittoa sekä muita taloushallinnon avustavia tehtäviä. Asiakkaiden neuvonta ja opastus laskujen käsittelyssä sekä järjestelmien käytössä kuuluisivat myös osana työnkuvaasi.
Tässä tehtävässä on tärkeää, että
  • sinulla on intohimoa taloushallinnon tehtäviin ja palo palvella asiakkaita
  • olet kartuttanut työkokemustasi vähintään vuoden ajan ostoreskontratehtävissä
  • olet tehokas, tarkka ja huolellinen
  • sinulla on intoa ja mielenkiintoa kehittää itseäsi sekä halua tehdä asioita aina paremmin
  • olet tiimipelaaja, joka kykenee myös itsenäiseen ongelmanratkaisuun
  • viestit sujuvasti sekä suomeksi että englanniksi
  • sinulla on soveltuva korkeakoulututkinto talouden alalta (esim. tradenomi)
On eduksi, jos sinulla on kokemusta Microsoft Dynamics AX / D365 tai Baswaren P2P -taloushallintojärjestelmistä. Tämä ei kuitenkaan ole välttämätöntä, vaan täysin opittavissa työn ohessa.
 
Tämä työ on sinua varten, jos olet kiinnostunut kehittämään itseäsi ja menestymään työssäsi. Sinulle tyytyväinen asiakas on intohimo ja määränpää. Olemme edelläkävijäyritys, jossa tukenasi ovat Suomen parhaimmistoa olevat ammattilaiset. Pääset mukaan edistämään asiakkaidemme bisnestä viimeisimmillä työkaluilla ja menetelmillä.
 
Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista antaa Eilakaislan rekrytointikonsultti Jaana Kesäläinen-Ruohola, puh. 030 6090 513. Jaanan tavoitat parhaiten tiistaina 17.7. klo 14-15.
Jos koet, että olisit juuri oikea henkilö tähän taloushallinnon assistentin tehtävään, niin jätä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 25.7.2018 mennessä kaislanet.eilakaisla.fi. Käsittelemme hakemuksia koko hakuprosessin ajan.

Lisätietoja ja haku Eilakaislan kotisivuilta ”Hae työpaikkaa” –painikkeen kautta.

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1154946
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 25.7.2018
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki