(Poistunut julkaisusta)

Taloushallinnon assistentti Espooseen
Adecco

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.4.2018



Työn kuvaus:
  Etsimme kansainväliselle asiakkaallemme Espooseen taloushallinnon assistenttia määräaikaiseen työsuhteeseen. Työsuhde alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä ja kestää vähintään noin 3 kk. Työaika on 37,5/vko ja yrityksellä on käytössä liukuva työaika klo 7-17 välillä.
 
Toivomme sinulla olevan jo jonkun verran taloushallinnon kokemusta ja kirjanpidon perusteet hallussa. Olet oma-aloitteinen henkilö ja osaat tarttua itsenäisesti tehtäviin. Pidät rutiininomaisista tehtävistä ja olet luonteeltasi tarkka. Excelin käyttötaito on välttämättömyys ja aiempi kokemus SAPista on eduksi. Englanninkielen taito tulee olla sujuva.
 
Tehtäviisi kuuluu:
- Kirjanpidon avustavia tehtäviä
- Laskujen skannaus ja liittäminen SAPiin
- Tietojen tallennusta ja siirtämistä manuaalisesti järjestelmiin
- Muita taloushallintoa tukevia tehtäviä
 
Tarjoamme sinulle itsenäisen tehtäväkentän taloushallinnon tehtävissä kansainvälisessä työympäristössä. Haastattelemme hakijoita jo hakuaikana, joten toimi pian. Lähetä hakemuksesi Adeccon sivuilla www.adecco.fi ja liitä mukaan ansioluettelosi. Lisätietoja tehtävästä antaa Adeccon HR Konsultti Mia Kettunen numerosta 040 845 1012 tai sähköpostitse mia.kettunen@adecco.fi.

Asiakkaan tehtävänimike:  Taloushallinnon assistentti


Sijainti:  ESPOO


Työsuhde:  Määräaikainen


Yhteyshenkilö:  Mia Kettunen, 040 845 1012


Toimipaikka:  VANTAA