Remeo Oy on suomalainen ympäristöhuoltoalan yritys, jonka visiona on maailma, jossa ei hukata luonnonvaroja. Kehitämme ratkaisuja, joilla eilisen roskat palautetaan hyötykäyttöön, huomisen raaka-aineiksi. Toimintamme on hiilinegatiivista ja olemme osaltamme viemässä Suomea kohti ilmastotavoitteita. Asiakkaillemme tarjoamme koulutusta kierrätyksestä ja kiertotaloudesta, ympäristöhuollon ratkaisuja sekä parempaa kierrätysastetta. Toiminnallamme tuotamme puhtaita uusiomateriaaleja teollisuuden tarpeisiin. Työllistämme yli 400 ammattilaista 13 eripaikkakunnalla ja kahdeksassa kierrätys- ja hyötykäyttömateriaaleja käsittelevässä laitoksessa. Liikevaihtomme vuonna 2020 oli n. 90 miljoonaa euroa. www.remeo.fi
Haemme asiakkaallemme Remeolle taloushallinnon asiantuntijaa Vantaalle.
Pääasiallisiin työtehtäviisi kuuluu
Työssä menestyäksesi
Toivomme, että sinulla on kokemusta sähköisen taloushallinnon prosesseista ja järjestelmistä sekä lisäksi osaat käyttää monipuolisesti Exceliä. Käytössä ovat mm. Basware InvoiceReady, NetSuite, Vingo sekä Opus Capita.
Työtä tehdään joustavasti pääkonttorilla Vantaalla ja etätyönä. Tarjoamme mielenkiitoisen työpaikan, jossa on mahdollisuus kasvaa ja kehittyä. työ on alkuun määräaikainen Adeccon kautta, jonka jälkeen tarkoitus vakinaistua Remeo Oy:n työntekijäksi. Mikäli kiinnostuit tehtävästä, jätäthän hakemuksesi, ansioluettelosi ja palkkatoiveesi viimeistään 2.2.2022. Huomioithan, että haastattelemme jo hakuajan puitteissa ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.
Lisätietoja tehtävästä antaa Adeccon Sari Lehtonen, sari.lehtonen@adecco.fi