Taloushallinnon asiantuntija
BDO Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.10.2020

Haluatko olla rakentamassa liiketoimintaamme globaalissa ympäristössä yhdessä muiden BDO:laisten kanssa?

Haemme kasvavaan joukkoomme

TALOUSHALLINNON ASIANTUNTIJAA

toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen työskentelemään osana tiivistä, ammattitaitoista ja yrittäjähenkistä Business Services and Outsourcing -tiimiämme. Tukenasi toimivat BDO:n huippuammattilaiset sekä Suomessa että ulkomailla.
 

Roolisi BDO:lla

Taloushallinnon asiantuntijana tehtäviisi kuuluvat muun muassa asiakasyritysten kirjanpito ja raportointi, viranomaisraportoinnit sekä tilinpäätösten ja veroilmoitusten laatiminen. Taloushallintotiimimme työskentelee paljon kansainvälisten asiakkuuksien parissa ja työkielinämme ovat suomi ja englanti.

Taloushallinnon asiantuntijana toimit luontevasti yhteistyössä erilaisten sidosryhmiemme kanssa ja huolehdit osaltasi palvelulupauksemme ’’Poikkeuksellisen hyvää asiakaspalvelua’’ toteutumisesta. Tehtäviäsi on mahdollista räätälöidä kiinnostuksesi ja osaamisesi pohjalta. Laaja palveluvalikoimamme ja vankka kasvumme avaavat monipuolisia uramahdollisuuksia.
 

Sinulta toivomme

  • Soveltuvaa tutkintoa kaupalliselta alalta, mielellään laskentatoimen parista (KTM/ tradenomi).  Eduksi katsotaan KLT-tutkinto tai halukkuus suorittaa se.
  • Monipuolista kokemusta taloushallinnon parissa
  • Aktiivista roolia ja motivaatiota prosessien kehittämiseen
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa. Muun kielitaidon, erityisesti ruotsin, katsomme eduksesi.
  • Hyvää Excel-osaamista, MS Office -ohjelmien tuntemusta sekä kokemusta taloushallinnon ohjelmista
  • Itsenäistä ja aikaansaavaa työotetta
  • Positiivista asennetta sekä halua auttaa asiakkaita ja kollegoita oman työsi kautta, ’’People helping people’’ -missiomme mukaisesti.
     

Tarjoamme sinulle

Monipuolisten ja mielenkiintoisten työtehtävien lisäksi tarjoamme yksilöä arvostavan ja joustavan työympäristön, jossa omalla osaamisellasi ja työpanoksellasi on merkitystä. Meillä BDO:lla työntekijöidemme hyvinvointi on etusijalla, ja mahdollistamme työn ja vapaa-ajan yhteensovittamisen kunkin asiantuntijan tarpeet huomioiden. Asiantuntijoidemme hyvinvointia tuemme tarjoamalla kattavat työsuhde-edut ja työterveyshuollon.

Työpisteesi sijaitsee lähtökohtaisesti viihtyisällä toimistollamme Helsingin Lauttasaaressa hyvien kulkuyhteyksien päässä, mutta tuemme myös etätyöskentelyä.
 

Miten haen?

Hae työpaikkaa 31.10.2020 mennessä täyttämällä hakemus tämän linkin kautta. Käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana ja täytämme paikan sopivan kandidaatin löytyessä. Huomioimme vain verkkosivujemme kautta jätetyt hakemukset.

Lisätietoja tehtävästä antaa Senior Manager, Accounting and Tax Compliance Carita Holmgren (puh. +358 400 175 268).

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1393136
  • Tehtäväalue: Taloushallinto/tilintarkastus
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki, Avoin
  • Lisätietoja antaa: Senior Manager, Accounting and Tax Compliance Carita Holmgren (puh. +358 400 175 268)