(Poistunut julkaisusta)

Taloushallinnon asiantuntija
Boliden Kokkola

Alkuperäinen julkaisupäivä 6.8.2020

Vahvistamme toimintaamme hakemalla

Taloushallinnon asiantuntijaa

Oletko huolellinen talouden taitaja, jolla on halu kehittyä ja kyky työskennellä niin itsenäisesti kuin osana tiimiä? Tule meille taloushallinnon asiantuntijaksi!​

Tehtävät

Haemme talousosastollemme ulkoisen laskennan tehtäviin innostunutta ja asiakaspalveluhenkistä taloushallinnon asiantuntijaa. Tehtäviisi kuuluu ostolaskujen tarkastus, tiliöinti ja kirjaus, minkä lisäksi valvot laskujen käsittelyprosessia ja vastaat siitä, että laskut käsitellään oikein ja oikea-aikaisesti. Työhösi sisältyy myös laskujen tarkastajien ja hyväksyjien opastaminen.

Tiimisi hoitaa sekä Boliden Kokkolan että Boliden Harjavallan ulkoista laskentaa, minkä myötä pääset seuraamaan lähietäisyydeltä kummankin teollisuuslaitoksen toimintaa ja niillä toteutettavien investointiprojektien etenemistä. Teet yhteistyötä oston, tehtaan eri osastojen ja tarvittaessa myös konsernin muiden yksikköjen kanssa.

Tuleva tiimisi

Talousosastollamme on töissä 12 talousalan ammattilaista, jotka tuottavat tehtaalle korkealaatuisia taloussuunnittelun ja -hallinnon palveluita. Osastoon kuuluva ulkoisen laskennan tiimi vastaa ostolaskujen käsittelyn lisäksi mm. konserniraportoinnista, maksuliikenteestä sekä käyttöomaisuuden hallinnasta.

Innostuneen ja asiantuntevan tiimin jäsenenä sinulla on hyvät mahdollisuudet omien taitojesi soveltamiseen ja asiantuntemuksesi syventämiseen. Toivomme, että sinulla on intoa ja näkemystä osallistua työmenetelmien kehittämiseen ja jatkossa myös esimerkiksi robotiikan tuomien mahdollisuuksien hyödyntämiseen.

Tiimisi käytössä on modernit ja valoisat tilat pääkonttorillamme sinkkitehtaan tuotantotilojen tuntumassa. Konttorin lähistöllä on laadukas henkilöstöravintola. Työterveyspalveluita on tarjolla sekä tehdasalueella että kaupungin toimipisteessä.

Koulutus ja työkokemus

Edellytämme sinulta tehtävään soveltuvaa taloushallinnon koulutusta (esim. tradenomi) ja mielellään jo useamman vuoden työkokemusta taloushallinnosta. Kokemus SAP-järjestelmästä katsotaan eduksi.

Tarvitset työssä hyvää suomen ja englannin kielen taitoa, minkä lisäksi ruotsin kielen taidosta on etua.

Odotamme, että olet yhteistyökykyinen, huolellinen, joustava, oma-aloitteinen ja pystyt työskentelemään niin tiimissä kuin itsenäisesti. Tärkeintä on, että sinulla on oikea asenne; halu tehdä työsi hyvin ja auttaa omalta osaltasi liiketoimintaamme menestymään.

Tervetuloa teollisuuden näköalapaikalle!
Tarjoamme sinulle suuren yhtiön edut, monipuoliset työtehtävät ja erinomaiset mahdollisuudet osaamisesi kehittämiseen. Tehtävässäsi pääset mukaan rakentamaan jo 50 vuotta menestyksellisesti toimineen sinkkitehtaan tulevaisuutta.

Odotamme, että jaat perusarvomme (innokkuus, vastuullisuus ja sitoutuminen) ja osallistut aktiivisesti turvallisen ja hyvän työympäristön kehittämiseen. Terveyteen ja turvallisuuteen liittyvät asiat ovat meille ensisijaisen tärkeitä.

Lisätiedot

Rekrytointiprosessi sisältää jatkoon päässeille mm. haastattelun ja soveltuvuusarvioinnin. Näiden lisäksi valitulle tehdään työterveyden suorittama työhöntulotarkastus.

Järjestämme pe 14.8. klo 9.00 – 9.30 kaikille hakijoille yhteisen Teams-kokouksen, jossa kerromme tarkemmin talousosaston toiminnasta ja työn sisällöstä. Voit ilmoittautua kokoukseen lähettämällä yhteystietosi HR-osastollemme osoitteeseen maarit.uusipaikka@boliden.com. Vaihtoehtoisesti voit kysyä lisätietoja puhelimitse: kirjanpitopäällikkö Eva-Lotta Häggblom (puh. 040 037 1015, pe 7.8. klo 12 - 16) sekä talousjohtaja Sari Tiitinen (puh. 040 558 2269, to 20.8. klo 13-16).

Eva-Lottaan ja Sariin pääset tutustumaan alustavasti jo LinkedIn-linkkien kautta:

Eva-Lotta Häggblom

Sari Tiitinen