(Poistunut julkaisusta)

TALOUSHALLINNON ASIANTUNTIJA
Oma Rakennus Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.4.2020

Haemme

TALOUSHALLINNON ASIANTUNTIJAA vakituiseen työsuhteeseen

Taloushallinnon asiantuntijan työtehtäviin kuuluu myyntireskontra ja myyntilaskutus, ostoreskontra ja ostolaskujen tekninen tuki (ostolaskujen kierrätys ulkoistettu), toimihenkilöiden sekä työntekijöiden palkanlaskenta sekä muita pieniä toimistotöitä.

Odotamme sinulta taloushallinnon peruskoulutusta. Olet kerännyt kokemusta erilaisista taloushallinnon työtehtävistä vähintään 3 vuoden ajalta. Omaat palkanlaskennan perustaidot. Henkilönä toivomme että olet sosiaalinen ja pidät avoimesta työilmapiiristä. Omaksut helposti uusia asioita ja olet kehityshakuinen työtehtävissäsi. Olet tarkka, pidät numeroiden kanssa työskentelystä, vastuuntuntoinen, huolellinen, oma-aloitteinen ja hoidat asiat ammattitaitoisesti loppuun asti.

Tarjoamme sinulle erittäin hyvän ja innostavan työpaikan mukavien ihmisten ympäröimänä. Järjestelmistä meillä on käytössä Jydacom, Procountor ja Mepco. Liikevaihtomme on noin 20 milj. euroa ja työllistämme noin 52 henkilöä. 

Lisätietoja tehtävästä antaa talouspäällikkö Annemari Paasikivi, p. 040 5140 454. Lähetä CV:si sekä vapaamuotoinen hakemus palkkatoiveineen 21.4.2020 mennessä osoitteeseen: annemari.paasikivi@omarakennus.fi. Hakemus kannattaa laittaa jo aiemmin, koska haastatteluja voidaan aloittaa jo hakuaikana.