(Poistunut julkaisusta)

Taloushallinnon asiantuntija
Azets Insight Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 27.2.2020

Azets on Pohjoismaiden johtava taloushallinnon, HR:n ja palkanlaskennan palvelujen ja ohjelmistojen tarjoaja. Yhdistämme datan, teknologian ja asiantuntemuksemme kokonaisuudeksi, joka tuottaa arvoa asiakkaillemme. Työllistämme 3200 asiantuntijaa ja liikevaihtomme on 270 miljoonaa euroa. Lisätietoja meistä löydät osoitteesta www.azets.fi.  

Oletko asiakaslähtöinen taloushallinnon osaaja ja halukas olemaan osa menestystarinaamme nyt ja tulevaisuudessa? Tässä voi olla tilaisuutesi, sillä meillä on haussa Imatran toimistollemme

Taloushallinnon asiantuntija

työskentelemään, oppimaan ja kehittymään asiakasyritystemme taloushallinnon tehtävien parissa. Työssäsi

  • haastat itseäsi monipuolisissa pienten ja keskisuurten asiakkaidemme kirjanpidon ja taloushallinnon tehtävissä
  • toimit tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden kanssa
  • autat asiakkaitamme menestymään liiketoiminnassaan mm. tuottamalla ja jalostamalla tietoa asiakkaalle 
  • osaamisesi syvenee itsenäisen päivittäisen asiakastyön, osaavien kollegoiden tuen ja ajantasaisten tietopalveluiden ja oppimisympäristön avulla

Etsimme avoinna olevaan tehtävään henkilöä, jolla on soveltuvan koulutustaustan lisäksi kokemusta taloushallinnon tehtävistä, energisyyttä sekä intoa työskennellä ja kehittää itseään jatkuvasti. Katsomme eduksi Netvisor -järjestelmäosaamisen. Työntekijöidemme päivittäisessä tekemisessä korostuvat asiakaslähtöisyys, proaktiivisuus, täsmällisyys ja yhteistyötaidot.

Haluamme, että viihdyt meillä! 

Meillä osaamisesi syvenee päivittäisen asiakastyön ja kollegoiden tuen avulla. Tuemme ammatillista kehittymistäsi monipuolisten työtehtävien ja ajantasaisten koulutusten ja tietopalvelujen avulla. Vastavuoroisesti odotamme sinulta uteliaisuutta ja motivaatiota uuden oppimiseen.

Tuleva tiimisi

Työskentelet osana rautaisista osaajista koostuvaa 10 hengen tiimiä, jossa teemme töitä asiakkaidemme vaihtelevien kirjanpidon tehtävien parissa. Meitä yhdistää vahva osaaminen ja halu auttaa sekä asiakasta että toinen toisiamme. Olemme ylpeitä kun saamme tarjota asiakkaillemme laadukasta taloushallinnon palvelua ja vapautettua asiakkaan resursseja muihin tehtäviin. Koko tiimi toivottaa sinut tervetulleeksi mukaan!

Kiinnostuitko?

Lisätietoja tehtävästä saat Päivi Haakanalta arkisin klo 8-17, p. 040 743 6606. Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana. Viimeinen hakupäivä on torstai 19.3.2020.

 

Haluatko tietää lisää työskentelystä Accounting -liiketoiminnassamme? Lue blogista Heidin ja Liisan tarinat tai katso oheinen video! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.

Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:

@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter