(Poistunut julkaisusta)

Taloushallinnon asiantuntija
Accountor HR Solutions

Alkuperäinen julkaisupäivä 7.2.2020

Hei taloushallinnon asiantuntija, tule mukaan a+-tiimiimme!

Me Accountorilla olemme edelläkävijöitä. Uteliaisuus, kasvu ja kehittyminen kirittävät meitä, sillä haluamme olla askeleen edellä. Accountorin avoin ja joustava työympäristö on paikka, jossa uusille ideoille on aina tilaa kehittyä. Juuri siksi olemme a+-luokan työpaikka.

Accountor on kaikkea muuta kuin tavallinen palveluyritys. Konsernimme tarjoaa palkka-, talous-, IT- sekä HR-palveluja, kehittää oikeita prosesseja, sijoittaa oikeat ihmiset ja rakenteet oikeaan paikkaan ja tekee oikeita asioita parhaiden mahdollisten työkalujen ja ohjelmistojen avulla.

Meitä on yli 2500 työntekijää kahdeksassa eri maassa, ja keskeisen johtamisideologiamme Leadermentin avulla kehitämme paitsi asiakkaidemme liiketoimintaa ja tuloksia, ennen kaikkea omia työntekijöitämme.
 
Me Accountor HR Solutionsilla tarjoamme ohjelmistoratkaisuja palkanlaskennan, työajanhallinnan ja HR:n tarpeisiin. Asiakkaitamme ovat etenkin suuret ja keskisuuret kotimaiset yritykset ja ohjelmistoillamme hoidetaan yli 500.000 työsuhteen elinkaareen liittyviä palveluita. Olemme siis alallamme johtava toimija ja laadukkaalla palvelulla on suuri merkitys monen suomalaisen työntekijän sujuvan arjen kannalta.

Oletko etsimämme taloushallinnon asiantuntija?
 
Työskentelet osana taloushallintotiimiämme, joka tukee asiantuntemuksellaan kaikkia liiketoimintojamme. Työnkuvaasi kuuluu mm. myyntireskontran tehtäviä, laskutusta, myyntitilausten hallintaa, projektilaskutusta sekä perintätehtäviä.  Tiimissäsi työskentelee asiantuntevia ja helposti lähestyttäviä ammattilaisia, joilta saat tarvittaessa tukea ja apua. Positio tarjoaa sinulle mahdollisuuden kehittää omaa osaamistasi taloushallinnon tehtävien parissa.

Näillä taidoilla onnistut!

Onnistuaksesi tehtävässäsi edellytämme sinulta tehtävään soveltuvaa kaupallista koulutusta (esim. tradenomi) ja muutaman vuoden kokemusta vastaavista taloushallinnon tehtävistä.  Olet sinut erilaisten taloushallinnon järjestelmien kanssa eikä tekniikka sinua pelota. D365-osaamisen katsomme ehdottomasti eduksi. Omaat hyvät MS Office -taidot, erityisesti Excel-osaaminen on tärkeää.
 
Toivomme sinulta aktiivista asiakaspalveluasennetta, joustavuutta toimia muuttuvissa tilanteissa, oma-aloitteellisuutta ja kykyä itsenäiseen työskentelyyn. Olet tarkka, oppimishaluinen ja pystyt pitämään langat käsissäsi.  Tarvittaessa olet valmis hyppäämään avuksi muillekin.

Millaista meillä sitten on työskennellä?

Katso mitä Testaajamme Jenni sekä Sovelluskonsulttimme Juho ovat asiasta mieltä. Kulttuurimme on avoin ja mutkaton, meillä on rehellinen tekemisen meininki! Vapautta ja vastuuta on sopivassa määrin. Työntekijöidemme hyvinvointi ja huolenpito on meille sydämen asia. Työskentelyämme ohjaavat arvomme; arvostus ja luottamus toisiamme kohtaan, sekä rohkeus tehdä asioita uudella tavalla, katse tulevaisuudessa.

Uteliaisuus, kasvu ja kehittyminen kirittävät meitä, sillä haluamme olla askeleen edellä. Accountorin avoin ja joustava työympäristö on paikka, jossa uusille ideoille on aina tilaa kehittyä. Juuri siksi olemme a+-luokan työpaikka.

Erilaisia urapolkuja ja kehittymismahdollisuuksia on yksikössämme sekä Accountor-konsernissa paljon, ja työssäsi pääset kehittymään päivittäin. Työntekijöidemme hyvinvointi ja huolenpito on meille sydämen asia, ja työskentelyämme ohjaavat arvomme; Arvostus ja luottamus toisiamme kohtaan, sekä rohkeus tehdä asioita uudella tavalla, katse tulevaisuudessa.

Me olemme tiimi: kannustamme, luotamme ja pidämme huolta toisistamme. Se tarjoaa kestävän pohjan ammatilliselle kasvulle ja jokaisen omien vahvuuksien löytämiselle. Olemme kyvykkäitä, ystävällisiä ja aina valmiina auttamaan työtovereita ja asiakkaita.

Espoon Keilaniemen vastavalmistunut moderni toimistomme sijaitsee merinäköalapaikalla aivan metroaseman läheisyydessä.

Saattaisimmeko sopia toisillemme?

Mikäli kiinnostuit tästä tehtävästä, jätä hakemuksesi pikimmiten, viimeistään 23.2.2020 mennessä. Tiimin esimies Marjo Ylinen vastaa mielellään kysymyksiisi. Marjon tavoitat numerosta 040 766 3974 parhaiten seuraavina aikoina: 12.2. klo 8-9, 14.2. klo 9-10, 14.2. klo 15-16 ja 20.2 klo 9-10.

Innolla odotamme uutta kollegaamme, paikkasi on jo katettu!

Me Accountor HR-klusterissa luomme parempaa työelämää asiakkaillemme.  Uskomme, että hyvä henkilöstökokemus tuottaa erinomaista asiakaskokemusta. Siksi meillä onkin mahtavaa työskennellä! 

Accountorin HR-klusteri tarjoaa ohjelmistoratkaisuja palkanlaskennan, työajanhallinnan ja HR:n tarpeisiin sekä digitaalista palvelua osaamisen kehittämiseen. Olemme alan johtava toimija. Ohjelmistoratkaisuista vastaavan yksikkömme Accountor HR Solutionsin tuotteilla Mepco, TyövuoroVelho, TuntiVelho ja MaraPlan hoidetaan yli 500.000 suomalaisen palkansaajan työsuhteen elinkaareen liittyviä asioita. Osaamisen kehittämiseen erikoistuneen yksikkömme Opinahjo-Eduhousen koulutuspalveluita käyttävät tuhannet talouden ja HR:n ammattilaiset sekä esimiehet Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa.
Accountorin HR-klusteri on osa kansainvälistä Accountor-konsernia. Accountor on talous- ja henkilöstöhallinnon ohjelmistoratkaisuihin ja palveluihin erikoistunut konserni, jonka palveluksessa on noin 2 500 ammattilaista 7 maassa. www.accountor.com