(Poistunut julkaisusta)

Taloushallinnon asiantuntija
MagnumLive Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 22.5.2019

Kiinnostaisiko sinua työskennellä kotimaisen tapahtumatuotannon alalla taloushallinnon tehtävissä? Asiakkaamme MagnumLive on suomalainen ohjelma-, tapahtuma ja toteutustoimisto. Yritys mm. välittää esiintyjiä, toteuttaa tapahtuma-, juhla- ja elämyspalveluja sekä suunnittelee ja rakentaa messuosastoja. MagnumLive Oy kuuluu Magnum-konserniin, jonka muut yritykset ovat RMC Light & Sound Oy ja Lakeus Sound Oy.

Etsimme yritykselle nyt taloushallinnon asiantuntijaa toistaiseksi voimassa olevaan työsopimukseen. Tarjolla on monipuolinen työnkuva mielenkiintoisella toimialalla. Yrityksen liikevaihto on n. 10 MEUR ja sen ketterään taloushallinnon organisaatioon kuuluu yhteensä kolme henkilöä. Yrityksen työyhteisön ilmapiiri on rento, mutta tiimiläisiltä odotetaan ajoittaista joustavuutta työajoissa.

Tehtävänkuvaan kuuluu palkanlaskenta ja palkkiotilitykset, laskutus, myyntireskontra ja perintä, sekä erilaiset myyntiä avustavat tehtävät. Lisäksi haettava henkilö osallistuu tarvittaessa ostolaskuprosesseihin ja tytäryhtiön taloushallintoon.

Etsimällämme henkilöllä on itseohjautuva, oma-aloitteinen ja joustava työskentelyote sekä jo jonkin verran kokemusta taloushallinnon tehtävistä kuten palkanlaskennasta, myyntireskontrasta ja laskutuksesta esim. pk-sektorin yrityksestä tai tilitoimistosta. Tarkkuus ja paineensietokyky ovat edellytyksenä tehtävässä menestymiseen. Järjestelmistä ProCountorin ja Excelin aikaisempi käyttökokemus lasketaan eduksi.

Jos kiinnostuit tehtävästä, jätä hakemuksesi palkkatoiveineen Baronan nettisivujen kautta. Työ alkaa elokuussa 2019. Lisätietoja tästä työmahdollisuudesta antaa rekrytointikonsultti Maarit Watkins p. 0440 622 748 tai maarit.watkins@barona.fi