(Poistunut julkaisusta)

Taloushallinnon asiantuntija Sabik Marinelle Porvooseen
Adecco Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 30.3.2020

Oletko valmis ottamaan askeleen kohti monipuolista, mielenkiintoista ja uutta tehtävää taloushallinnon parissa? Porvoossa olisi nyt tarjolla vakituinen tehtävä vakavaraisessa, kansainvälisessä ja asiantuntevassa organisaatiossa.

Sabik Marine on merenkulun signaalilaitteiden valmistaja ja alansa markkinajohtaja maailmalla. Suunnittelemme ja tuotamme korkealaatuisia led-signaalilaitteita pääasiassa meriliikenteen käyttöön.

Merivartiosto, merenkulun viranomaiset, laivastot ja satamat ympäri maailman luottavat tuotteisiimme. Yhdessä maailmanlaajuisen jakeluverkostomme kanssa palvelemme asiakkaita paikallisesti jokaisella pituus- ja leveysasteella. Olemme sitoutuneita olemaan alan innovaattoreita ja olimme ensimmäisiä, jotka ottivat käyttöön LED teknologian ja etäsvalvonnan merenkulun turvalaitteissa.

Olemme Yhdysvaltalaisen SPX konsernin tytäryhtiö ja toimipisteemme sijaitsevat Suomen lisäksi Iso-Britanniassa, Singaporessa, Kanadassa, Virossa sekä myyntiedustusto Venäjällä ja Uudessa-Seelannissa. Sabik Marinen pääkonttori sijaitsee Porvoon Tarmolassa.

Haemme nyt asiakkaallemme Sabik Marinelle FPA Analystia työskentelemään Porvoon pääkonttorissa. Tässä upouudessa positiossa olet avainasemassa yrityksen talousorganisaatiossa kehittämällä raportoinnin prosesseja sekä ylläpitämällä ja parantamalla sisäisiä kontrolleja.

Työtehtäviisi kuuluu mm.:
• Vaihto-omaisuuskirjanpito ja analyysit
• Myynnin seuranta ja kateanalyysit
• Sisäisten kontrollien kehitys konsernin vaatimustasolle
• Pienempien maayhtiöiden konserniraportointi ja kirjanpito osittain.
• Sabikin operatiivisten KPI-mittarien seuranta ja läpikäynti liiketoiminnan kanssa

Pääset tehtävässä tekemään monipuolisesti taloushallinnon eri tehtäviä – kirjanpidosta sisäiseen laskentaan. Tehtävässä olet työparina Controllerille ja tuuraat häntä tarvittaessa. Pääset myös avustamaan sisäisissä tarkastuksissa.

Menestyt tehtävässä, jos tunnet Excelin kuin omat taskusi, sinulla on kokemusta jostain ERP-ohjelmasta sekä puhut sujuvasti suomea sekä englantia. Toivomme sinulta soveltuvaa korkeakoulututkintoa tai aikaisempaa työkokemusta samankaltaisista tehtävistä. Toivomme kuitenkin ennen kaikkea oma-aloitteista, analyyttistä ja numerotarkkaa työskentelyotetta, kykyä tulla toimeen muiden kanssa ja hallinta isojakin kokonaisuuksia sekä hyviä organisointitaitoja.

Työpaikka on vakituinen ja alkaa niin pian kun soveltuva henkilö on löydetty.

Jos kiinnostuit tehtävästä, haethan paikkaa mahdollisimman pian Adeccon nettisivujen kautta, sillä hakemuksia käsitellään jo hakuaikana. Haethan kuitenkin viimeistään 19.4.2020 mennessä. Haastattelujen suorittamiseen käytetään videohaastattelutyökalua.

Lisätietoja tehtävästä antaa arkisin klo 9-15 Adeccolta Laura Rantanen (puh. +358 40 540 8185 / laura.rantanen@adecco.fi) tai Sari Ala-Kulju (puh. +358 40 036 3332 / sari.ala-kulju@adecco.fi).