(Poistunut julkaisusta)

Taloushallinnon asiantuntija, ostoreskontra / Tammer Brands Oy, Tampere
MPS

Alkuperäinen julkaisupäivä 26.1.2021

Tammer Brands on vuonna 1954 perustettu perheyritys. Liikevaihtomme on noin 90 M€, josta yhä merkittävämpi osa muodostuu kansainvälisistä toiminnoista ja palveluksessamme on n. 200 kuluttajatuoteammattilaista. Tuoteportfoliomme käsittää yli 50 kaupallista brändiä ja yli 20 000 tuotetta kausittaisista hittituotteista ajattomiin klassikoihin ja kodin päivittäistuotteisiin. Lisätietoja: www.tammerbrands.fi

Etsimme nyt Tampereelle sinua järjestelmällinen ja oma-aloitteinen

Taloushallinnon asiantuntija, ostoreskontra

Tehtävässäsi vastaat omalta osaltasi ostoreskontran hoitamisesta. Huolehdit saapuvat ostolaskut kiertoon, tiliöit ne ja varmistat kierrätyksen ajallaan. Lisäksi seuraat toimitusten vastaavuutta ostotilauksiin, ylläpidät toimittajatietoja toiminnanohjausjärjestelmässä, hoidat ennakkomaksuja ja olet tarvittaessa yhteydessä toimittajiin. Sinulla on kiinnostusta sekä valmiuksia tuurata myös muissa taloushallinnon tehtävissä (esim. kirjanpito, kassanhallinta, matkalaskut). Olet osa Tammer Brandsin taloushallinnon tiimiä. Työsuhde on aluksi noin vuoden määräaikaisuus. Toivomme, että pystyt aloittamaan tehtävässä mahdollisimman pian!

Näillä taidoilla onnistut! 

Odotamme sinulta tehtävään soveltuvaa koulutusta ja aiempaa kokemusta ostoreskontranhoitajana työskentelystä. Voit olla jo kokenut ammattilainen tai urasi alkutaipaleella, mutta koet ostoreskontran pidemmälläkin aikajanalla omaksi osaamisalueeksesi. Eduksi luemme kokemuksen muista taloushallinnon tehtävistä ja käytössämme olevista järjestelmistä, kuten Basware InvoiceReady, Microsoft Dynamics AX 2012, M2 ja Nomentia/OpusCapita. 

Millaista henkilöä etsimme? 

Olet työskentelytavoiltasi huolellinen, järjestelmällinen ja oma-aloitteinen, etkä vierasta rutiineja. Sinulla on kyky ja halu oppia uutta sekä kehittää osaamistasi taloushallinnon parissa. Suomen lisäksi pystyt työskentelemään englannin kielellä. Osallistut päivittäin aktiivisesti tehtäviin taloustiimin ja muiden sidosryhmien kanssa. Omaat positiivisen asenteen työhön suoriutuen tehtävistäsi tuloshakuisesti annetuissa aikataulussa.

Mitä sinulle tarjoamme? 

Mielenkiintoisen ja haastavan tehtävän kansainvälisessä perheyrityksessä, jossa opit varmasti uutta. Menestyksesi tukena on ammattitaitoinen organisaatiomme sekä yrityksemme yli 60 vuoden kokemus Pohjois-Euroopan kuluttajamarkkinoilta. Tartu siis tähän mahdollisuuteen ja esittele rohkeasti itsesi sekä osaamisesi! 

Tarjoamme henkilöstöllemme muun muassa laajan työterveyshuollon, kattavan vakuutusturvan sekä lounas-, liikunta- ja kulttuuriedun.

Lisätiedot

Lisätietoja tehtävästä antavat to 28.1. klo 9–10 ja to 4.2. klo 9–10 Tammer Brands Oy:n Talouspäällikkö Mia Tusa, puh. 040 700 1413 sekä 2.2. alkaen MPS-konsultti Jaana Pihlajamäki, puh 040 167 6867.

Tehtävän viimeinen hakupäivä on 12.2.2021. Huomioithan kuitenkin, että ryhdymme käsittelemään hakemuksia jo hakuaikana ja täytämme paikan heti sopivan tekijän löydyttyä! Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen ja liitä mukaan CV hakupainikkeen kautta.