Taloushallinnon asiantuntija | Ostoreskontra ja kirjanpito
PERI Suomi Ltd Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 22.11.2019

Haemme uutta osaajaa taloushallinnon tiimiimme Hyvinkään toimipaikkaamme. Pääasiallisena työtehtävänäsi on ostoreskontran hoitaminen, mutta tarvittaessa osallistut myös kirjanpidon tehtäviin. 

Tehtävä on määräaikainen 31.12.2021 saakka.

Hakemallamme henkilöllä on jo kokemusta ostoreskontran hoitamisesta sekä kirjanpidosta, soveltuva koulutus sekä riittävä tietotekninen osaaminen. Käytössämme on SAP toiminnanohjausjärjestelmä.

Tehtävien menestyksekäs hoitaminen edellyttää osaamista arvonlisäverotuksesta sekä kirjanpitoon liittyvistä laeista ja käytännöistä. Osaat työskennellä niin ryhmässä kuin itsenäisesti. Pääasiallinen työkielenämme on suomi, mutta tarvittaessa pystyt hoitamaan työtehtäviä myös englannin kielellä.

Mielenkiintoisen tehtävän ja hyvien työsuhde-etujen lisäksi sinua odottaa Hyvinkäällä viihtyisät toimitilat sekä mukava työporukka. Tartu siis tilaisuuteen ja hae meille töihin!

Lähetä hakemuksesi CV:n ja palkkatoiveen kera sähköpostilla osoitteeseen:
rekrytointi@perisuomi.fi. 

Lähetäthän hakemuksesi 8.12.2019 mennessä.


Lisätietoja tehtävästä antaa: 
Talousjohtaja Pekka Pennanen 
+358 40 674 4016 
pekka.pennanen@perisuomi.fi
 

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot