Taloushallinnon asiantuntija (myyntireskontra), Tammer Brands
Alen Consulting Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 28.2.2020

Tammer Brands on vuonna 1954 perustettu perheyritys, jonka motivaattorina on ihmisten elämänlaadun parantaminen helposti saatavilla olevien, harkittujen ja monipuolisten tuotteiden kautta. Tuoteportfoliomme käsittää yli 50 kaupallista brändiä ja yli 20.000 tuotetta kausittaisista hittituotteista ajattomiin klassikoihin ja kodin päivittäistuotteisiin. Tuotemerkkejämme ovat mm. Hasbro, Bestway, Maisto, Polistil ja Burago, Mustang, Maku Kitchen Life, Fanni K ja Rento. Liikevaihtoennusteemme vuodelle 2020 on noin 100M€, josta yhä merkittävämpi osa muodostuu kansainvälisistä toiminnoista. Palveluksessamme on 200 kuluttajatuoteammattilaista. 

Lisätietoja: www.tammerbrands.fi.


Meillä on nyt haussa Tampereelle tarkka ja järjestelmällinen

TALOUSHALLINNON ASIANTUNTIJA (myyntireskontra)


Millaisiin tehtäviin osaajaa etsimme? Työtehtäviisi kuuluvat myyntireskontran hoitoon liittyvät suoritusten kirjaukset ja kohdentamiset, laskurahoituksemme käytännön hallinnointi ja perintätehtävät. Hoidat myös uusien asiakkaiden avaamisen järjestelmäämme ja vastaat osaltasi asiakastietojen ajantasaisuudesta. Olennainen osa työtäsi on asiakaspalvelu ja asiakkaiden kysymyksiin vastaaminen. Tarvittaessa osallistut muiden taloushallinnon tehtävien hoitamiseen ja pääset vaikuttamaan halutessasi myös taloushallinnon prosessien ja järjestelmien kehitystyöhön. Kyseessä on aluksi 12 kuukauden määräaikainen työsuhde. Toivomme, että pystyt aloittamaan tehtävässä mahdollisimman pian!

Millaista osaajaa etsimme? Olet ehkä jo kartuttanut osaamista taloushallinnon tehtävistä muutaman vuoden ajan, mutta voit yhtä hyvin olla urasi alussa oleva tulevaisuuden osaaja. Tehtävässä menestymisestä edesauttaa aiempi kokemus myyntireskontran, perinnän tai muiden taloushallinnon tehtävien hoitamisesta, myös kesätöiden tai harjoittelun kautta hankittu osaaminen on riittävää. Käytät sujuvasti nykyaikaisia taloushallinnon järjestelmiä ja tietysti Exceliä. Mahdollinen aiempi kokemus Microsoft AX järjestelmän käytöstä on eduksi. Tulet sujuvasti toimeen myös englannin kielellä ja ruotsin kielen taito on sinulle eduksi. 

Millaista henkilöä etsimme? Olet työskentelytavoiltasi järjestelmällinen, täsmällinen ja tarkka, etkä myöskään vierasta rutiineja. Sinulla on kyky ja halu oppia uutta sekä kehittää osaamistasi taloushallinnon parissa. Kannat oma-aloitteisesti vastuusi työtehtävistäsi ja olet aktiivinen työyhteisömme jäsen. Hyvällä tiimihengellä tuemme ja autamme toisiamme menestymään tehtävissämme.

Mitä sinulle tarjoamme? Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen tehtävän kansainvälisessä perheyrityksessä, jossa pääset kehittämään yrityksemme lisäksi myös itseäsi. Menestyksesi tukena on ammattitaitoinen organisaatiomme sekä yrityksemme yli 60 vuoden kokemus Pohjois-Euroopan kuluttajamarkkinoilta. 

Tartu siis tähän mahdollisuuteen ja esittele rohkeasti itsesi ja osaamisesi! Edistämme rekrytointia ketterästi emmekä käytä hakuaikoja.

Lisätietoja tehtävästä antavat Alen Consulting Oy:n Jani Kallio numerossa 050 529 2715 tai jani.kallio@alenconsulting.fi ja Elisa Häkli numerossa 044 740 4502 (arkisin klo 8-16) tai elisa.hakli@alenconsulting.fi.

Hakuohjeet: Jätä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen alla olevan lomakkeen kautta.

https://alenconsulting.rekrytointi.com/paikat/?o=A_A&jid=390 


Alen Consulting Oy on rekrytointeihin, suorahakuihin ja henkilöstövuokraukseen erikoistunut asiantuntijaorganisaatio. Olemme yhdistäneet osaajia ja yrityksiä jo vuodesta 1993 lähtien. Meidät tunnetaan tamperelaisten ja pirkanmaalaisten yritysten rekrytointitarpeiden asiantuntijoina, mutta nykyään palvelemme asiakkaitamme joustavasti ja ketterästi kaikkialla Suomessa. Asiakkaitamme ovat niin suuret valtakunnalliset kuin pienet paikallisetkin yritykset. Kuuntelemme ja ymmärrämme asiakkaitamme, viestimme työnantajamielikuvaa vahvistaen ja palvelemme täydellä sydämellä. www.alenconsulting.fi.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot