(Poistunut julkaisusta)

Taloushallinnon asiantuntija Menevä -konsernille
Menevä Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.1.2020

Menevä Oy on voimakkaassa kasvussa oleva suomalainen taksialan perheyritys. Tavoitteemme on tuottaa hyvää taksipalvelua kaikille asiakkaille 24/7 ja olla reilu kumppani taksiautoilijoille. Tilausvälityksessämme on toistatuhatta taksiautoa ympäri Suomen. Vastuullamme on taksien tilausvälityksen lisäksi Uudenmaan sekä Päijät-Hämeen alueen Kela-kuljetukset. Taksilain muuttuminen on avannut hyviä mahdollisuuksia kehittää yritystoimintaa ja koko alan tulevaisuutta Suomessa.

Haemme sinua taloushallinnon asiantuntija, joka haluat olla mukana nopeasti kasvavan yrityksen tarinassa.

Mitä odotamme sinulta?
Olet nälkäinen, muutoksiin positiivisesti suhtautuva kirjanpitotaitoinen talousosaaja. Sinulta löytyy tehtävään sopiva taloushallinnon koulutus ja olet jo ehtinyt työskennellä kirjapidollisissa tehtävissä vähintään 3-5 vuoden ajan pystyen suoriutumaan myös työhön littyvistä asiantuntijatehtävistä kuten tilinpäätöksistä sekä perusraportoinnista itsenäisesti. Taloushallinto-ohjelmien (esim. Netvisor) käyttö onnistuu sinulta ketterästi ja omaksut myös uudet ohjelmat/järjestelmät jouhevasti. Työskentelyotteesi on tehokas, omatoiminen ja tarkka. Haluat olla osa tiimiä ja hoitaa asioita yhdessä kollegojen kanssa kantaen vastuun omasta tekemisestäsi.

Mitä pääset tekemään?
Menevän taloushallinnon asiantuntijan hoidat itsenäisesti monipuolisia taloushallinnon tehtäviä painottuen yrityksen peruskirjanpitoon tilinpäätöksineen. Tarvittaessa ja osaamisesi mukaan teet myös muita taloushallinnon tehtäviä, kuten reskontran hoitoa ja/tai konsernitilinpäätöksissä avustamista sekä toimenkuvaasi kuuluvia kehityshankkeita.

Menevä tarjoaa sinulle mielenkiintoisen työn voimakkaasti kasvavassa yrityksessä, jossa tapahtuu paljon ja tilanteet muuttuvat. Kirjanpitäjänä sinulla on mahdollisuus vaikuttaa, kehittää ja kehittyä sekä edetä haasteellisempiinkin tehtäviin. Menevällä on mukava ja huumorintajuinen työporukka, jonka kanssa on helppo tulla toimeen ja työskennellä yhdessä. Työ on kokopäiväinen, vakituinen ja työskentelet Helsingin Kalasataman toimistolla hyvien liikenneyhteyksien päässä.

Kiinnostuitko?
Mikäli innostuit, niin tee hakemus palkkatoiveineen www.adecco.fi -sivulla ja liitä mukaan CV:si. Haussa tullaan käyttämään videohaastatteluja. Viimeinen hakupäivä on 7.2.2020, mutta aloitamme haastattelut jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä antaa Adeccon Senior HR-konsultti Maarit Härmälä numerosta 040 183 1791 tai sähköpostitse maarit.harmala@adecco.fi.