(Poistunut julkaisusta)

Taloushallinnon asiantuntija / Accounting Specialist
Azets Insight Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.3.2020

Azets on Pohjoismaiden johtava taloushallinnon, HR:n ja palkanlaskennan palvelujen ja ohjelmistojen tarjoaja. Yhdistämme datan, teknologian ja asiantuntemuksemme kokonaisuudeksi, joka tuottaa arvoa asiakkaillemme. Työllistämme 3200 asiantuntijaa ja liikevaihtomme on 270 miljoonaa euroa. Lisätietoja meistä löydät osoitteesta www.azets.fi.  

Houkuttelevatko uudet haasteet energisessä ja hyväntuulisessa taloushallinnon tiimissämme? Oletko asiakaslähtöinen taloushallinnon osaaja ja halukas olemaan osa menestystarinaamme nyt ja tulevaisuudessa?

Haemme Oulun yksikköömme

Taloushallinnon asiantuntijaa / Accounting Specialistia

työskentelemään monipuolisissa asiakasyritystemme taloushallinnon tehtävissä. 

Asiakaskuntamme koostuu kasvavista ja kehittyvistä eri alojen sekä Suomessa että myös kansainvälisesti toimivista yhtiöistä. Tarjoamme asiakkaillemme laajaa palvelutarjontaa aina päivittäisestä kirjanpidosta vaativiin ja monipuolisiin talouspäällikön ja advisorin tehtäviin. Työpäiväsi koostuvat vastuullasi olevien asiakkaiden 

  • päivittäisistä taloushallinnon tehtävistä
  • päivittäisestä yhteistyöstä asiakkaiden kanssa
  • kuukausiraportoinnista ja taloudellisen tilanteen analysoinnista
  • erillisyhtiöiden tilinpäätösten ja konsernitilinpäätösten laadinnasta
  • sisäisestä laskennasta
  • kassavirtaennusteista
  • verotukseen liittyvistä tehtävistä
  • taloushallinnon asiantuntijatehtävistä

Etsimme avoinna olevaan tehtävään henkilöä, jolla on soveltuvan koulutustaustan lisäksi kokemusta taloushallinnon tehtävistä ja tilinpäätöksestä. Katsomme eduksi Netvisor- tai 365 Business Central -järjestelmäosaamisen. Työntekijöidemme päivittäisessä tekemisessä korostuvat asiakaslähtöisyys, proaktiivisuus, täsmällisyys ja yhteistyötaidot. 

Haluamme, että viihdyt meillä!

Meillä ammattitaitosi syvenee moninaisten asiakaskysymysten parissa, ja saat tiimin ja kollegoiden tuen sekä ison organisaation edut kannustavassa työyhteisössämme. Osaamisesi syvenee itsenäisen päivittäisen asiakastyön, osaavien kollegoiden tuen ja ajantasaisten tietopalveluiden ja oppimisympäristön avulla. Halutessasi pääset mukaan myös kehitystyöhön niin sisäisissä projekteissa kuin kiinnostavissa ja ainutlaatuisissa asiakashankkeissa. Uudet toimitilamme sijaitsevat keskeisellä paikalla Oulun ytimessä osoitteessa Torikatu 21-23.

Tuleva yksikkösi

Tule osaksi kuudentoista ammattitaitoisen, yhteen pelaavan ja hyväntuulisen huippuosaajan yksikköä. Työyhteisömme koostuu erittäin kokeneista tekijöistä kuin myös työuran alkuvaiheella olevista miehistä ja naisista. Hoidamme kaikki asiakkaiden talousasiat kirjanpidosta veroilmoituksiin ja talouspäällikön toimenkuvaan. Meillä on hyvä yhteishenki ja välitämme toisistamme. Koko yhteisömme toivottaa sinut tervetulleeksi mukaan!

Kiinnostuitko?

Kuulemme mielellämme lisää sinusta ja osaamisestasi! Jätä hakemuksesi viimeistään tiistaina 24.3.2020. Lisätietoja tehtävästä saat Virpi Aallolta, p. 0407128966.

Haluatko tietää lisää työskentelystä Accounting -liiketoiminnassamme? Lue blogista Heidin ja Liisan tarinat tai katso oheinen video! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.

Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:

@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter