Taloushallinnon asiantuntija / Accounting Specialist
Azets Insight Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 21.3.2019

Azets on yksi suurimmista ja edistyksellisimmistä taloushallinnon, HR-palveluiden ja palkanlaskennan ulkoistuspalveluja ja kokonaisratkaisuja tarjoavista yrityksistä. Yhdistämme asiakkaamme liiketoiminnan ymmärrykseen konsultoivan taloushallinnon asiantuntemuksen sekä markkinoiden parhaat työkalut. Tuotamme palvelukokonaisuuksia, joilla tehostamme ja automatisoimme asiakkaidemme liiketoimintaa. Azets-konsernissa on noin 3000 työntekijää ja liikevaihtomme on noin 240 miljoonaa euroa. Lisätietoja löydät osoitteesta www.azets.fi.


Oletko asiakaslähtöinen taloushallinnon osaaja, joka lähtee innolla rakentamaan omaa kasvupolkua osana meidän menestystarinaa? Tässä voi olla tilaisuutesi, sillä etsimme nyt 

Taloushallinnon asiantuntijaa / Accounting Specialistia Tampereelle

vastaamaan asiakasyritystemme taloushallintopalveluiden tuottamisesta ja kehittämisestä. Tule mukaan asiantuntevaan tiimiin huolehtimaan asiakkaidemme menestyksestä! 

Tehtäviisi kuuluvat eri aloilla toimivien asiakasyritysten taloushallinnon tehtävät ja pääkirjanpitotyö. Varmistat lukujen oikeellisuuden ja autat asiakkaitamme kehittämään talouden prosesseja. Työmme teemme intohimolla ja asiakkaan etu edellä – laajan työyhteisön kokemusta hyödyntäen. 

Etsimme tehtävään henkilöä, jolla on:

  • soveltuva koulutustausta
  • vähintään 1-3 vuoden kokemus taloushallinnon tehtävistä ja tilinpäätöstöistä
  • energisyyttä ja intoa työskennellä ja kehittää itseään jatkuvasti monipuolisten taloushallinnon tehtävien parissa.

Toimenkuvassa pääset hyödyntämään tiimityötaitoja ja taloushallinnon järjestelmien osaamistasi. Arvostamme taloushallinnon pilvipalvelumuotoisten järjestelmien, erityisesti Netvisorin osaamista sekä halua työskennellä tuloksellisesti niin taloushallinnon rutiinien kuin vaativien asiantuntijatehtävien parissa - itsenäisesti ja osana asiantuntijatiimiä. Toivomme sinulta myös asiakkaan liiketoiminnalle lisäarvoa tuottavaa, konsultoivaa työskentelyotetta. Asiakkailtamme saamme kiitosta etenkin asiakaslähtöisyydestä ja proaktiivisuudesta.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen, vastuullisen ja kehittävän työtehtävän sekä mukavan ja kannustavan työyhteisön. Panostamme osaamisen kehittämiseen myös verkko-oppimisen työkaluilla. Pidämme työhyvinvoinnista huolta mm. työajan joustojen ja hyvien työsuhde-etujen muodossa. Työskentelyn sujuvuuden takaavat modernit työvälineet ja -järjestelmät. Laaja asiantuntijaverkostomme ympäri Suomen tukee sinua työhösi liittyvissä erityiskysymyksissä.

Kiinnostuitko? Lisätietoja tehtävästä antaa Office Manager Niko Ruohonen, puh. 040 521 9176.

Kuulemme mielellämme lisää sinusta ja osaamisestasi! Hae tehtävää viimeistään 5.4.2019.

 

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1243924
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Tampere