(Poistunut julkaisusta)

Taloushallinnon asiantuntija / Accountant
Azets

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.10.2018

Azets on yksi suurimmista ja edistyksellisimmistä taloushallinnon, HR-palveluiden ja palkanlaskennan ulkoistuspalveluja ja kokonaisratkaisuja tarjoavista yrityksistä. Yhdistämme asiakkaamme liiketoiminnan ymmärrykseen konsultoivan taloushallinnon asiantuntemuksen sekä markkinoiden parhaat työkalut. Tuotamme palvelukokonaisuuksia, joilla tehostamme ja automatisoimme asiakkaidemme liiketoimintaa. Azets-konsernissa on noin 3000 työntekijää ja liikevaihtomme on noin 240 miljoonaa euroa. Lisätietoja löydät osoitteesta www.azets.fi.


Oletko asiakaslähtöinen taloushallinnon ammattilainen ja halukas olemaan osa menestystarinaamme tulevaisuudessa? Tässä voi olla tilaisuutesi, sillä etsimme nyt


Taloushallinnon asiantuntijaa / Accountantia Lahteen


vastaamaan asiakasyritystemme taloushallinnosta ja asiakasneuvonnasta.


Oletko etsimämme energinen ja asiakaslähtöinen taloushallinnon ammattilainen? Meillä Azetsilla työhön suhtaudutaan intohimoisesti ja arvojemme mukaisesti: henkilökohtaisesti, täsmällisesti, vastuullisesti ja askeleen edellä. Panostamme henkilöstön koulutukseen, viihtyvyyteen ja hyvään työilmapiiriin. Uskomme aidosti, että positiivinen henkilöstökokemus tuottaa positiivista asiakaskokemusta ja siitä haluamme pitää kiinni. 


Etsimme avoinna olevaan tehtävään henkilöä, jolla on soveltuvan koulutustaustan (esim. tradenomi) lisäksi muutaman vuoden kokemus taloushallinnon tehtävistä sekä tilinpäätöstaito. Tilitoimistokokemus katsotaan eduksi.


Tehtävässä menestyminen edellyttää asiakaslähtöisyyttä, proaktiivisuutta, hyviä IT-taitoja, tiimityötaitoja sekä halua työskennellä tuloksellisesti niin taloushallinnon rutiinien kuin vaativien asiantuntijatehtävien parissa, itsenäisesti ja osana asiantuntijatiimiä. Toivomme sinulta myös Business Advisor –tyyppistä, asiakkaan liiketoiminnalle lisäarvoa tuottavaa, konsultoivaa työskentelyotetta.


Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen, vastuullisen ja kehittävän työtehtävän sekä mukavan ja viihtyisän työympäristön kilpailukykyisine henkilöstöetuineen. Työskentelyn sujuvuuden takaavat modernit työvälineet ja -järjestelmät. Laaja asiantuntijaverkostomme ympäri Suomen tukee sinua työhösi liittyvissä erityiskysymyksissä.


Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen, vastuullisen ja kehittävän työtehtävän, sekä mukavan työyhteisön ja viihtyisän työympäristön kilpailukykyisine henkilöstöetuineen. Työskentelyn sujuvuuden takaavat modernit työvälineet ja järjestelmät. Laaja asiantuntijaverkostomme ympäri Suomen tukee sinua työhösi liittyvissä erityiskysymyksissä.


Lisätietoja tehtävästä antaa Office Manager Sanna Kuukso, puh. 050 563 0142 tai sanna.kuukso@azets.com


Kuulemme mielellämme lisää sinusta ja osaamisestasi! Hae tehtävää viimeistään 18.10.2018. Aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana, joten lähetäthän hakemuksesi meille mahdollisimman pian.