Taloushallinnon ammattilainen, Temporary Space Nordics
Adecco

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.12.2018



Työn kuvaus:
  Tarjoamme nyt mahdollisuuden liittyä osaksi menestystarinaa ja haemme kasvavaan Temporary Space Nordics (Väistötilat) liiketoimintaamme taloushallinnon moniosaajaa. Toteutamme väliaikaisia päiväkoti-, koulu- ja toimistotiloja esivalmistetuista moduuleista. Väistötilaliiketoiminta on ollut pitkään osa Ramirent Finland Oy:n toimintaa. Väistötilatoiminnat on yrityskaupan yhteydessä siirtynyt nyt uudelle omistajalle Procuritas Capital Investors VI:lle. Edessä on mielenkiintoinen haaste väistötilaliiketoiminnan jatkokehittämisestä omana yrityksenä. Yritys toimii Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Työ tehdään Suomessa, mutta pääset osaksi pohjoismaista tiimiä. Ympärilläsi on vankkaa kokemusta tukena, mutta roolissasi pääset kehittämään paljon uutta ja ottamaan vastuuta. Tiimimme on pieni ja jokaisen lenkin kantokyky on tärkeää. Työskentelytapamme on ammattimainen sekä samalla ystävällinen. Yrityksestä löydät lisää tietoa www.temporaryspace.fi
 
Etsimme nyt yritykseen TALOUSHALLINNON AMMATTILAISTA, 

Vantaalle rooliin, jossa saat kehittää liiketoimintaa uudessa yrityksessä eteenpäin. Tehtävässä vastaat laskutuksesta, kirjanpidon ja palkan laskennan tuesta, controllerin tehtävistä kuten taloudellisen tiedon tuottamisesta, budjetoinnista, analysoinnista, ja raportoinnista. Olet ratkaisuhakuinen, oma-aloitteinen, yrittäjähenkinen, avoin ja sinua ohjaa eteenpäin vahva tahto kehittyä sekä aito halu tehdä yhdessä tiimimme kanssa yhteistyötä. Työsuhde on vakituinen ja työt alkavat sopimuksen mukaan. Työpaikka sijaitsee alkuun Vantaan Hakkilassa, mutta toimipiste tulee seuraavan vuoden aikana siirtymään muualle, joko Pääkaupunkiseudulle tai johonkin naapurikuntaan. 
 
Toivomme, että olet positiivisen ja eteenpäin katsovan -ajatustavan omaava henkilö, jolle konkreettisesti haasteisiin tarttuminen ja ratkaisujen etsiminen luonnistuu. Kykenet työskentelemään oma-aloitteisesti ja itsenäisesti, sekä syventämään olemassa olevia ratkaisuja tiiviissä yhteistyössä olemassa olevan tiimin kanssa. 
 
Näitä ominaisuuksia tarvitaan:
•    soveltuva tutkinto 
•    Taloushallinnon ja laskentatoimen laaja-alainen hallinta
•    Taito esittää taloudellinen tieto selkeästi sekä tulkita se oikein
•    Kirjapidon periaatteet
•    kokemusta kokonaisuuksien ja projektien hallinnasta
•    englanninkielentaitoa
•    tuloshakuista, vahvaa analyyttistä, huolellista, tarkkaa ja suunnitelmallista työotetta
•    ratkaisuhakuista, oma-aloitteista, pitkäjänteistä ja luotettavaa toimintatapaa
•    kykyä hahmottaa kokonaisuuksia, useita samanaikaisia projekteja

Lisäksi toivomme sinun omaavan hyvät yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot sekä aidon halun ja kyvyn oppia uusia asioita. Teemme yhteystyötä yli organisaatiorajojen, joten aktiivinen, vastuullinen ja positiivinen tiimipelaaja-asenne on välttämätöntä. Tukenasi tehtävässä on Pohjoismaisia kollegoita, joiden kanssa kommunikoidaan englannin kielellä. Lisäksi tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää kykyä omaksua yrityksen käytössä olevia ohjelmistoja.

Jos kiinnostuit tehtävästä, niin laitathan hakemuksesi tulemaan CV:n ja palkkatoiveen kera, niin saat mahdollisuuden päästä tähän monipuoliseen ja mielenkiintoiseen tehtävään. Lisätietoja tehtävästä saat tarvittaessa Adeccon HR- konsultti Juhani Äikäkseltä, 0406634711, juhani.aikas@adecco.fi 

Asiakkaan tehtävänimike:  Taloushallinnon ammattilainen


Sijainti:  VANTAA


Työsuhde:  Vakituinen


Yhteyshenkilö:  Juhani Äikäs, 0406634711


Toimipaikka:  HELSINKI and ESPOO

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1203123
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: VANTAA