Taloushallinnon ammattilainen, Helsinki
Adecco

Alkuperäinen julkaisupäivä 15.5.2019

Haemme rakennusalalla toimivan asiakasyrityksemme toimeksiannosta taloushallinnon ammattilaista monipuolisiin toimistotehtäviin.


Tehtävissä menestyminen edellyttää rakennusalan taloushallinnon ja palkanlaskennan perusteiden (osto -ja myyntireskontra, ALV-perusteet, viranomaisilmoitukset) hallintaa ja alan raportointivelvoitteiden tuntemista sekä muutaman vuoden työkokemusta ko. tehtävien parista. Toivomme lisäksi, että omaat monipuolisen IT osaamisen (esim. Excel, Admicom) sekä erinomaisen valmiuden käyttää sitä päivittäiseen työhösi liittyen. Rakennusalan talousosaamisen lisäksi arvostamme kykyä itsenäiseen työskentelyyn, periksiantamatonta työotetta sekä kykyä työskennellä tiukkojen aikataulujen puitteissa. Positiivinen asenne sekä hyvät kommunikointi -ja yhteistyötaidot auttavat tehtävän nopeassa haltuunotossa. Sujuva suomen kielentaito on tehtävissä välttämätön.


Tarjoamme sinulle monipuolisen ja itsenäisen työtehtävän. Asiakasyrityksemme toimisto sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella Helsingin Herttoniemessä. Työsuhde on alkuun kuuden kuukauden vuokratyösuhde Adeccon ja valitun työntekijän kesken. Työsuhteen jatko on todennäköinen.


Kiinnostuitko?
Loistavaa! Hae tehtävää mahdollisimman pian, viimeistään 10.5.2019.
Lisätietoja arkisin Adeccon Senior HR-konsultti Maarit Härmälältä maarit.harmala@adecco.fi / p. 040 183 1791.


Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1254901
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki