Talousassistentti
Työterveyslaitos

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 19.11.2020
Haemme Talous ja HR -yksikköön Helsinkiin

TALOUSASSISTENTTIA

Tehtävänäsi on toimia talouspalveluiden ytimessä hoitaen myynti- ja ostoreskontraan sekä kirjanpitoon liittyviä töitä. Hoidat päivittäin ja kuukausittain toistuvia talouden juoksevia tehtäviä ja viranomaisilmoituksia, mutta osallistut myös toiminnan ja prosessien kehittämiseen. Olet yhteydessä sekä sisäisiin että ulkoisiin asiakkaisiin ja teet yhteistyötä kollegoidesi kanssa. 

Tehtäviisi kuuluu myös nimettyjen talousprosessien ohjeistuksen ylläpito ja tarvittaessa voit myös perehdyttää ja kouluttaa muita Työterveyslaitoksen sisällä. Kokemuksesi taloushallinnon käytännön työtehtävistä kuten myynti- ja ostolaskujen käsittelystä ja reskontrien hoitamisesta antaa sinulle hyvät eväät menestyä työssäsi. Toiminnan jatkuvassa parantamisessa voit olla mukana pienistä arjen muutoksista suurempiin kehittämisprojekteihin asti. Vuonna 2021 käyttöönotettava uusi toiminnanohjausjärjestelmä antaa mahdollisuuden suunnitella talousprosessien kulkua uudessa järjestelmässä.

Edellytämme tehtävään soveltuvaa opisto- tai korkeakoulutason tutkintoa. Sinulle on kertynyt jo jonkin verran kokemusta taloushallinnon tehtävistä etkä arastele uusien tietojärjestelmien käyttöä. Erityisesti arvostamme kokemusta Microsoft Dynamics Ax toiminnanohjausjärjestelmästä ja maksuliikennejärjestelmistä. Sujuva Excelin käyttö auttaa sinua työssäsi. Pystyt käyttämään työssäsi englantia vähintään kirjallisesti, arvostamme myös suullista osaamista. 

Haemme tarkkaa ja tunnollista työntekijää, joka tarttuu tehtäviinsä reippaasti ja vie ne huolella loppuun. Toivomme sinulta asiakaslähtöistä otetta työhön ja valmiutta laajentaa omaa osaamistasi tarvittaessa. Otat luontevasti vastuuta työstäsi ja ymmärrät työsi merkityksen.

Tarjoamme sinulle kiinnostavan työn osana mukavaa tiimiä. Saat vaihtelevat työtehtävät, kannustavan työyhteisön tuen sekä mahdollisuuden kehittää osaamistasi edelleen yhteistyössä ammattitaitoisten talousosaajien kanssa. Käytössäsi ovat laajat työaikaliukumat (klo 6–21) ja etätyömahdollisuus sekä hyvät työsuhde-edut, joihin kuuluvat mm. laaja työterveyshuolto, liikunta- ja kulttuurietu sekä mahdollisuus käyttää tunti työaikaa viikossa liikuntaan

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja alkaa sopimuksen mukaan, viimeistään tammikuun 2021 alussa. Palkkaus määräytyy Työterveyslaitoksen työehtosopimuksen mukaan. Työsuhteessa noudatamme kuuden kuukauden koeaikaa. Talousryhmämme työskentelee Pitäjänmäen toimipisteessämme (Arinatie 3 A).

Lisätietoja tehtävästä antaa johtaja Juulia Ijäs (juulia.ijas@ttl.fi, p. 043 825 6771). Tiedustelut puhelimitse mieluiten keskiviikkona 25.11.2020 klo 13-15.

Kiinnostuitko? Täytä sähköinen hakemuslomake ansioluetteloineen viimeistään 2.12.2020 osoitteessa www.ttl.fi/rekry. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajalla ja aloitamme haastattelut tehtävään sopivien ehdokkaiden löydyttyä.
Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1401416
  • Tehtäväalue: Taloushallinto/tilintarkastus
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 2.12.2020
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki