Talousassistentti
Benemen Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 6.2.2018

Haemme asiakkaallemme Benemen Oy:lle kahta talousassistenttia kokoaikaiseen, vakituiseen tehtävään Helsinkiin.

Työtehtävä sisältää erilaisia taloushallinnon tehtäviä. Aluksi työsi tulee koostumaan myyntilaskutuksesta. Työtehtäviäsi laajennetaan vaiheittain ostolaskujen käsittelyyn, reskontratyöskentelyyn, maksuvalvontaan sekä avustaviin palkkahallinnon tehtäviin työtilanteen ja oppimisesi mukaan. Tehtävässä pääset kasvamaan ammatillisesti ja voit edetä myöhemmin myös vaativampiin taloushallinnon tehtäviin.

Toivomme, että olet vastavalmistunut laskentatoimen osaaja, joka on aidosti kiinnostunut laskentatoimen tehtävistä. Olet positiivinen työntekijä ja haluat oppia uutta sekä kehittyä taloushallinnon ammattilaiseksi. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta vastaavista tehtävistä, mutta aikaisempi työkokemus ja ymmärrys työelämästä on etu.

Lisäksi edellytämme henkilöiltä:

• Soveltuvaa laskentatoimen koulutusta

• Hyviä tietoteknisiä valmiuksia ja osaamista Windows- sekä Office-ympäristöstä

• Sujuvaa suomen kielen osaamista, hyvää englannin kielen taitoa sekä tyydyttävää ruotsin kielen taitoa

Benemen tarjoaa sinulle monipuolisen ja mielenkiintoisen työn, jossa on mahdollisuus kehittyä ammatillisesti.

Lähetä CV:si ja vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoiveineen 18.2.2018 mennessä. Huomioithan, että käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana ja tehtävä täytetään sopivien henkilöiden löydyttyä.

Jäikö sinua joku mietityttämään, lisätietoja tehtävästä antaa 9.2 klo 13.00-14.00 HR Coordinator Tuija Torppala, p 046 920 3523

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1101777
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 18.2.2018
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki