Ahlsell on siellä missä ihmiset asuvat, tekevät työtään ja elävät elämäänsä. Alansa merkittävänä toimijana Ahlsell vie kehitystä eteenpäin ammattilaisten kanssa, jotka valmistavat, asentavat, rakentavat, korjaavat ja huoltavat. Laaja valikoima kestäviä tuotteita ja palveluja, asiantuntijuus ja maailmanluokan logistiikka tekevät ammattilaisen elämästä helpompaa.Ahlsell Oy on osa Ahlsell-konsernia, joka toimii Pohjoismaissa ja Baltian maissa. Suomen Ahlsellin liikevaihto oli viime vuonna noin 370 M€. Toimipisteissä ympäri Suomea on henkilöstöä noin 600. Pääkonttorimme sijaitsee Hyvinkään logistiikkakeskuksen yhteydessä. Lisätietoja www.ahlsell.fi.
Etsimme nyt asiakkaallemme Ahlsell Oy:lle osaavaa ja toimeen tarttuvaa Talousassistenttia ulkoisen laskennan taloustiimin jäseneksi. Kyseessä on määräaikainen 31.8.2022 saakka kestävä työ, jonka jälkeen arvioidaan mahdollinen jatko. Työ alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä. Työpaikka sijaitsee Hyvinkään pääkonttorilla, mutta työtä on mahdollista tehdä perehdytysjakson jälkeen hybridimallin mukaisesti myös etänä.
Talousassistenttina
pääset työskentelemään osana kuuden hengen tehokasta kirjanpitotiimiä, jossa toimenkuvasi koostuu myyntireskontran hoidosta sekä muusta taloushallinnon työstä. Alustavan suunnitelman mukaan talousassistentti käyttäisi noin puolet työviikosta myyntireskontran tehtävissä ja puolet työviikosta pääkirjanpidon avustavissa tehtävissä tai ostolaskujen kierrätyksen tehtävissä. Tarkempi tehtävänkuva voidaan määritellä myös henkilön osaamisen mukaan. Käytössä on IFS-järjestelmä sekä Mediusflow-järjestelmä.
Toivomme sinulta
aikaisempaa käytännön kokemusta myyntireskontrasta sekä kirjanpidon tehtävistä. Arvostamme taloushallinnon koulutusta (merkonomi tai tradenomi), hyvää taloushallinnon järjestelmäosaamista sekä kielitaitoa. Suomi on työkielesi, mutta englannin ja ruotsin kielen taito on eduksi. Lisäksi toivomme sinun olevan oma-aloitteinen, numerotarkka, oppimis- ja yhteistyökykyinen sekä palveluhenkinen tiimityöntekijä.
Tarjoamme sinulle
mielenkiintoisen ja monipuolisen työtehtävän. Tukenasi toimii ammattitaitoinen, mukava ja asiantunteva työyhteisö, joka perehdyttää sinut uusiin tehtäviisi. Kun ahlsellilaisilta kysyy, miksi Ahlsell on hyvä paikka olla töissä, he mainitsevat, että työkaverit ovat sekä osaavia että mukavaa porukkaa. Lisäksi kiitosta saa se, että mielenkiintoisissa työtehtävissä pääsee kehittymään ja oppimaan uutta. Kannustammekin kaikkia arvojemme mukaan kantamaan vastuun sekä toimimaan mutkattomasti ja avoimesti.
Ahlsell-konsernissa on luotu menestyksekäs ja kestävä toimintakulttuuri, joka on siivittänyt yhtiön hyvää kannattavuutta. Kulttuurin perustan muodostavat vahva liiketoimintaymmärrys ja yhteiset arvot: vastuunkanto, avoimuus ja mutkattomuus. Ahlsell on joustava työnantaja, joka tarjoaa hyvät etätyömahdollisuudet ja joustavan liukuvan työajan myös poikkeusajan jälkeenkin.
Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista antaa Eilakaislan seniorkonsultti Sirpa Kähkönen, puh. 0400 224458/etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi
Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 24.1.2022 mennessä osoitteessa
https://www.eilakaisla.fi/avoimet-tyopaikat. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana.