Talousasiantuntija/Kirjanpitäjä, Accountor Lohja
Accountor

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 29.4.2021

Sinä taloushallinnon osaaja, tule mukaan a+-tiimiimme!

Me Accountorilla olemme edelläkävijöitä. Uteliaisuus, kasvu ja kehittyminen kirittävät meitä, sillä haluamme olla askeleen edellä. Accountorin avoin ja joustava työympäristö on paikka, jossa uusille ideoille on aina tilaa kehittyä. Juuri siksi olemme a+-luokan työpaikka.


Etsimme Lohjan toimipisteeseen energistä, hyviä vuorovaikutustaitoja omaavaa taloushallinnon ammattilaista.

Talousasiantuntijanamme hoidat asiakkaidemme taloushallintoa itsenäisesti. Työnkuvasi tarkentuu aikaisemman osaamisesi, motivaatiosi ja kehittymishalusi mukaan. Tiimeissämme on kokeneita ja osaavia asiantuntijoita, jotka ovat tukena työssäsi.

Käytettävissäsi on myös runsas koulutustarjontamme. Pidämme tärkeänä aktiivista ja konsultoivaa vuorovaikutusta, sillä haluamme auttaa asiakkaitamme menestymään omassa liiketoiminnassaan tarjoten heille aina parasta mahdollista palvelua.


Toivomme, että olet

  • Suorittanut kaupallisen koulutuksen
  • Innostunut taloushallinnon alasta sekä halukas oppimaan uutta ja osallistumaan aktiivisesti muutokseen kohti sähköisempää taloushallintoa
  • Rohkea asiakaslähtöinen ammattilainen, jolla on intoa, iloa ja halua täyttää asiakaslupauksemme: ”aina ajallaan ja oikein”, ”asiantuntija lähellä sinua” ja ”aloitteellista asiakaspalvelua”
  • Vahva tiimipelaaja.


Olemme edelläkävijä sähköisen taloushallintopalveluiden tuottamisessa ja käytössämme on alan ykköstyökalu Procountor -ohjelmisto.

Arvostamme ennakkoluulotonta ja pelkäämätöntä asennetta, palavaa halua oppia ja omaksua uutta sekä kykyä haastaa totuttuja näkemyksiä uusien näkökulmien löytymiseksi.


Mitä me haluamme tarjota sinulle

  • Joustavan työajan ja etätyömahdollisuuden, joka mahdollistaa toimivan arjen sekä työn ja vapaa-ajan tasapainon
  • Lounasedun, virike-edun sekä vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen, joilla haluamme huolehtia hyvinvoinnistasi sekä työssä että vapaa-ajalla
  • Lähiesimiehen ja tiimin tuen työhösi, sekä konsernimme kattavan asiantuntijakaartin
  • Ohjatun liikuntahetken kaksi kertaa viikossa työpäivän ohessa
  • Tiimirahan, jolla järjestämme toimistoissa mukavaa yhteistä tekemistä ja pidämme yllä yhteishenkeä
  • Kaikille työntekijöillemme yhtäläiset ja monipuoliset koulutusmahdollisuudet, joilla tuemme osaamisesi kehittämistä
  • KLT-tutkinnon suoritusmahdollisuuden
  • Kannustamme sinua myös hyödyntämään talon sisäisiä uramahdollisuuksia oman kiinnostuksesi mukaisesti avaamalla kaikki paikat hakuun sisäisesti


Meillä on alan parhaat työvälineet sekä mielekäs ja innostava työympäristö, joka näkyy myös henkilöstössämme. Henkilöstötutkimustemme mukaan työpaikallamme on ystävällinen ilmapiiri ja hyvä yhteishenki. Tiimeissä tuemme toisiamme – suuren yrityksen etuna on, että osaamista ja apua kiperiinkin kysymyksiin löytyy aina

Näin haet tehtävää
Lisätietoja tehtävästä antaa palvelupäällikkö Juha Supponen. Hänet tavoitat parhaiten arkipäivisin numerosta 050 378 5530 ma 10.5. klo 12-13, ke 12.5. klo 13-14, pe 14.5. klo 12-13 ja  ke 19.5. klo 12.13.

Lähetäthän hakemuksesi 21.5.2021 mennessä. Käsittelemme tulleita hakemuksia jo hakuaikana ja täytämme paikan sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja meistä ja kollegoistamme löydät täältä.


Accountor on talous- ja henkilöstöhallinnon ohjelmistoratkaisuihin sekä ulkoistuspalveluihin erikoistunut konserni, jonka palveluksessa on noin 2200 ammattilaista seitsemässä maassa. Yhtiön toiminta-ajatuksena on auttaa asiakkaitaan hyödyntämään modernin teknologian ja digitalisoinnin tarjoamia mahdollisuuksia jokapäiväisessä tekemisessään.

Yhtiön pääkonttori on Espoossa. Suomen lisäksi yhtiö toimii Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Hollannissa, Venäjällä ja Ukrainassa. Accountor-konsernin liikevaihto vuonna 2020 oli 221 M€.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot