(Poistunut julkaisusta)

Talous- ja toimistohallinnon assistentti
Temp-Team

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.10.2018
Etsimme nyt rakennus- ja tuotantoalan asiakasyrityksellemme uutta

TALOUS- JA TOIMISTOHALLINNON ASSISTENTTIA Turkuun.

Toimenkuvaan kuuluu monipuoliset toimistoympäristön työtehtävät, joihin annetaan hyvä perehdytys. Työhön sisältyy mm.

• Palkanlaskentaan liittyvät tehtävät
• Avustavat kirjanpitotehtävät
• Myynnin avustaminen
• Tilausten vastaanottaminen ja kirjaaminen järjestelmään
• Asiakaspalvelu
• Tarjous- ja liikekirjeiden laatiminen

Työtehtävässä menestyminen edellyttää aiempaa kokemusta vastaavan tyyppisistä työtehtävistä. Erityisesti arvostamme taloushallinnon kokemusta ja kansainvälisten asiakkuuksien vuoksi hyvää englannin kielen taitoa.

Työpaikka sijaitsee Turussa ja tehtävä alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä. Jätä hakemus rekrytointijärjestelmän kautta osoitteessa www.temp-team.fi - avoimet työtehtävät - Talous- ja toimistohallinnon assistentti. Lisätietoja hakuprosessista saat numerosta P. 0207 414 852.