(Poistunut julkaisusta)

Talous- ja toimistoassistentti Marinepalvelu Oy:lle Turkuun
Marinepalvelu Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 1.4.2020

Talous- ja toimistoassistenttina meren äärellä Hirvensalossa!

Haemme talous- ja toimistoassistenttia pitkään työsuhteeseen Marinepalvelu Oy:lle.

Sinulla on jo vahva osaaminen ja kokemus itsenäisestä työskentelystä, taloushallinnosta ja toimistotyöstä.

Työtehtäviin kuuluvat mm.

  • laskutus ja reskontra

  • myynti- ja ostoreskontra

  • laskujen maksatus yms. pankkitoiminnot

  • tilinpäätökseen liittyvät osatehtävät

  • puhelinvaihde sekä asiakaspalvelu

  • ulkomaan laskutukset

  • venerekisteröinnit

  • arkistointi

Olet oma-aloitteinen ja työtä pelkäämätön toimiston hengetär jolla pysyy kaikki toimiston langat hyppysissä.

Käytettävät järjestelmät: SAP (SAP Business One) + perustoimisto-ohjelmat.

Hallitset kirjeenvaihdon myös ruotsiksi ja englanniksi.

Toivomme, että olet joustava työaikojen suhteen, mutta pääsääntöisesti työskentelet 8-16/ 9-17.

Työsuhde alkaa heinä/ elokuussa sopivan henkilön löydyttyä huomioon ottaen kuitenkin mahdolliset muutokset johtuen koronaviruksesta.

Ymmärrys veneistä on plussaa, mutta ei välttämätön.

Määräaikaisen työsuhteen päätyttyä hyvin todennäköisesti vakinaistut suoraan Marinepalvelulle.

Voit hakea työpaikkaa aivan kuten ennenkin. Pidämme huolen rekrytoinnin sujuvasta etenemisestä koronaviruksesta huolimatta.

Työnhaku tapahtuu Baronalla internetissä ja kaikilla rekrytoijillamme on käytössä videohaastattelutyökalu RecRight, joten kasvotusten tehtäviä haastatteluita korvataan nyt videotapaamisilla.

Videohaastatteluun osallistuminen on sinulle helppoa ja vaivatonta! Rekrytoinnista vastaava konsultti toimittaa haastatteluvaiheeseen kutsutuille selkeät ohjeet.

Haethan työtä alla olevan linkin kautta. Lisätietoja antaa tarvittaessa henkilöstökonsultti Pirjo Rouhiainen, 040-774 7780, pirjo.rouhiainen@barona.fi.